søndag, november 04, 2012

HU HEJ

Så var den weekend forbi.

Du kender det måske godt, man har travlt, man vil gerne blive færdig med sine gøremål, inden weekenden starter. Derudover vil man gerne være færdige med alle sine forberedelser, inden gæsterne kommer, så man rigtig slapper af og kan nyde besøget fuldt ud. Så kender du måske også resultatet af den kombination: hele natten til lørdag vågnede jeg konstant, og hver gang var hjernen i gang med at planlægge gøremålene. Uanset trætheden nåede vi i sommerhus, inden gæsterne kom, vi nåede også en tiltrængt powernap, så vi kunne holde ud til lørdag gik over i søndag. Men så var jeg også færdig, jeg måtte lige gå ind i soveværelset og tage en powernap, så jeg kunne fortsætte med snakken til midt nat.

P1050080

Der er ikke noget skønnere end at kunne genoptage snakken over morgenbordet næste morgen og så endda have tid til gåtur og en afsluttende frokost. Nu er vi hjemme, alt er ryddet ud og sat på plads. Resten af aftenen er sat af til læsning, så det er godt at vide, at der stadig er noget æblekage og flødeskum tilbage, som kan hjælpe den trætte hjerne lidt.

P1050085

4 kommentarer:

  1. Åh jo, jeg kender godt situationen, hvor jeg siger 'sov så!' til mig selv, men harddisken bare nægter at stoppe :-( Men I havde et godt besøg, og det var jo hovedsagen. Og i nat sover du nok som en sten, håber jeg da. Sov godt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fruen i midten, søvnen blev det småt med i nat, fordi jeg var så dum at sove om eftermiddagen :-)

      Slet
  2. Det er så skønt og livgivende at have gæster; det skulle man gøre noget mere.

    Jeg håber, du sover godt i nat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne, gæster burde man have meget oftere, enig :-)

      Slet