tirsdag, juni 19, 2007

AFTENSTUR

I aften valgte vi at køre med MC entusiaster fra Brønderslev. Første del af turen foregik i kendt land, vores "baghave" mod havet. Vi kørte mod Saltum, forbi Fårup Sommerland, igennem Hune, mod Rødhus, forbi Tranum Strand og til Slettestrand


Men så hørte kendskabet også op, vi kom ud af en grusvej med to betonlagte striber, som vi så balancerede os hen ad gennem skoven og ud til havet.



Vi holdt nu på Svinklovene, en helt speciel natur med dejlig udsigt og de smukkeste små lilla blomster.





Det var en skøn aftentur, og vi mødte nok engang nye mennesker og fik en god snak om at rejse langt på motorcykel.

11 kommentarer:

  1. Hvor er der bare helt fantastisk smukt,tak for turen :-)

    SvarSlet
  2. Jeg tror min mand skal have sig en motorcykel, med plads til min brede bag, saa jeg kan sidde bag paa og tage billeder! :o)

    SvarSlet
  3. Velbekomme Susan :-)

    Tina, det er dejligt sted at sidde, så du må hellere overtale ham :-)

    SvarSlet
  4. Hej Lene.
    Det var en skøn afslutning på en dag. Ja, jeg er stadig betaget af den jyske natur, der ser dejligt ud. Vi har ferieret i Saltum et par gange. Det var mens vi endnu camperede, nu vil vi hellere vartes op på et hotel ;-)

    SvarSlet
  5. Nej, hvor er der smukt - vi må vist snart lægge ferien i Nordjylland

    SvarSlet
  6. Ah, jeg opdagede lige, at I har navigationshjælp på styret :-) Sådan en GPS har jeg virkelig lært at sætte pris på. Men man skal passe på ikke helt at lade hovedet ligge derhjemme alligevel.
    Og hvor er de græsklædte skrænter dog flotte - nogen istidslevninger er det vel (?)
    Har du i øvrigt selv kørekort til "dyret", eller sidder du kun bagpå?

    SvarSlet
  7. Nej hvor er der smukt .. der må jeg simpelthen op for at se mere ...

    SvarSlet
  8. Kom tilfældigt forbi din blog her, og vil bare sige, at jeg ELSKER det sted. Har været der flere gange på ferie. Vi har boet i campingvogn på Svinkløv Campingplads, der er ganske dejligt.
    En dejlig blog du skriver :-)
    Mkh., Johanne.

    SvarSlet
  9. Kaja, når jeg er på motorcykelferie sætter jeg stor pris på et hotel :-)

    Moster tulle - jeg må vist hellere lige søge om lidt provision hos turistkontorerne heroppe :-)

    SvarSlet
  10. Conny, man skal aldrig overlade styringen til GPS helt, det kan gå galt.
    Jeg tror det er noget med et kridtlag underneden, som har presset disse formationer op og med tiden er de blevet dækket af græs
    Jeg har ikke kørekort til MC og har faktisk heller ikke lyst, jeg nyder at sidde bagpå og nyde naturen mens jeg fotograferer.

    SvarSlet
  11. Vel må du det fru koch :-)


    Velkommen her Johanne, der var godt nok også smukt og tak for ordene :-)

    SvarSlet