fredag, juni 22, 2007

MAD OG BLOGLAND

Lizelottes morgenboller er prøvet med succes, Liselottes kardemommeboller, bananmuffins og applepie er også sikre vinder, derudover kan vi nu tilføje Catarinas chokoladekage.

Jeg havde ikke nødder eller chokolade, men to poser gløgg mix blev brugt med succes, og glasuren blev en flødeostglasur, men ikke som vanligt med citron, i stedet for kom jeg vanille og kanel i.

Vi skal have gæster både søndag og tirsdag, så der skal bages, kokkereres, gøres rent(er næsten færdig) og handles ind. Ja det sidste er vist forudsætningen for de første to punkter, så nu skal jeg have skrevet lister, ellers glemmer jeg halvdelen.

7 kommentarer:

  1. Lister er som sagt en god ting:-)
    Ha en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  2. Jah ... Så må du have gang i dine berømte lister Lene. Ha' det rigtig godt!!

    SvarSlet
  3. Tak i lige måde Judith og fru Koch

    SvarSlet
  4. Det må jeg prøve, har også et par opser tilovers. Rigtig god weekend :-)

    SvarSlet
  5. I lige måde Catarina :-)

    SvarSlet
  6. Har ikke prøvet morgenbollerne og applepien, men de er nu gemt, ser jo både nemt ud og så lyder de begge som kræs til at dække lækker- og sult:)

    SvarSlet
  7. De kan varmt anbefales Pia :-)

    SvarSlet