torsdag, juni 21, 2007

EN NY DAG PÅ VEJ


Ja den har jo været på vej et stykke tid nu, men jeg sidder stadig ved computeren med en kop te og læser og funderer.

En ny dag kan virke truende eller som optakt til noget rart. Solen er ikke fremme, det er lidt mørkt, men når man som jeg skal i gang med den store rengøring, så er det den perfekte dag. Hvis altså jeg lige kunne komme i gang :-)


En kop te mere, og så må jeg finde energiknappen og skrue op for fuld volumen, måske skulle jeg for en gangs skyld sætte musik til arbejdet.


Ha en god dag

7 kommentarer:

  1. Hej Lene. Du må også have en god dag. Håber det hjælper at skrue op for energivolumen :-)
    Smukke blomster du har fotograferet.

    SvarSlet
  2. Tak Kaja. Når dagen er slut skal jeg sige dig om det hjalp ;-)

    SvarSlet
  3. Hav selv en god dag, Lene. Det er så rart, når man er færdig med rengøringen.

    SvarSlet
  4. Uh ha, når det er rengøring man skal igang med, så kan dagen nemt komme til at virke truende... Men på med noget godt musik og så igang, hvis du ikke kan finde en udvej/omvej... :-)

    SvarSlet
  5. Håber du får en god dag med eller uden rengøring. Skidtet render ingen steder så det er der også når du får lyst ;-)) Desværre!

    SvarSlet
  6. God fornøjelse - det er så dejligt bagefter ;-)

    SvarSlet
  7. Det skrider fremad, langsomt men sikkert med masser af overspringshandlinger ;-)

    SvarSlet