lørdag, juni 23, 2007

JEG HYGGER MIG

Musikken i radioen understreger den gode stemning, jeg har inden i mig. Ting bliver lavet stille og roligt uden stress. Der er bagt banankage og kardemommeboller er i ovnen. Vinduerne er vasket udvendig, og der er købt nye duge til bordene udenfor.


Er der godt vejr efter turen i morgen, skal MCfolket placeres udenfor, og de skal også nok få lagkage, den bliver lagt sammen i morgen tidlig.



Eftermiddagsteen er nydt udenfor, det er for sjældent, at vi sætter os udenfor, i dag var der en behagelig temperatur uden klæger og fluer.


Ha en god Sct. Hans aften

7 kommentarer:

  1. Uhm, det ser dejligt ud. Her er regnen kommet, men der er tid endnu. Glædelig Sankte Hans til til og landmanden:)
    ps. Jeg må altså også se at få prøvet den chokoladekage!

    SvarSlet
  2. I lige måde Sifka. Kagen er god og snart spist ;-)

    SvarSlet
  3. Uhm - det ser lækkert ud. Her er det tørvejr, men lidt trykkende. Hav en god sankt Hans.

    SvarSlet
  4. I lige måde Pollyanna. På radarbillederne ser det ud til at Nordjylland går fri af regn, og jeg håber for jer andre, at det kun bliver lette byger, som hurtigt driver væk

    SvarSlet
  5. I lige måde, Lene :-)

    SvarSlet
  6. Hej Lene, du og familien må også have en god Sct. Hans aften. Kagen med jordbær ser lækker ud.
    Hvad er klæger for nogen?

    SvarSlet
  7. Håber I ikke blæste væk i Blokhus Liselotte :-)

    Kaja - håber I fik en tør aften. Klæger er fluer, som er blodsugere, nogle kalder dem bremser, men det er de ikke. Det gør forbistret ondt, når de bider, og vi får desværre mange af dem, når det bliver sommer og varmt.

    SvarSlet