torsdag, februar 06, 2020

Så kom vores forløb i fjernsynet

Vil du se et kort indslag om vores projekt med opfølgning tæt på borgeren, så kan du klikke her


Og så har jeg grinet en del af, at jeg i den grad er med på video, jeg sagde ingenting, lyttede som alle de andre, men det har været svært for kameramanden at undgå at få mig med på billedet. Jeg er rigtig glad for det gode interview med en af borgerne. Han gør det fantastisk.

Det spændende bliver, om vi får lov til at fortsætte for at bevise, at det godt kan gøres til en driftsikker model OG om man vil betale for det.



3 kommentarer:

  1. Haha - du ligner den strenge overseer - men ja, det var et godt lille indslag, og jeg håber I får lov at gå videre. Viljen er sikkert god nok, men det er vel altid et spørgsmål om budgettering.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg er så enig :-) Lige nu kører det jo på vores gode vilje, jeg har ekstra timer, og der er ting, som jeg ikke får lavet, så der skal tilføres ressourcer og det kan jeg desværre godt tvivle på sker.

      Slet
  2. Tak Hanne, Den unge mand er meget ung, yngre end mine børn,og normalt er man ældre, men desværre kan unge også få blodprop i hjernen, blot skyldes det andre årsager.
    Jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at gå.

    SvarSlet