torsdag, november 15, 2012

ARBEJDSPLADSEN

Endnu er jeg ikke nået derhen, for der har været en masse andre ting, der skulle ordnes. Blandt andet et besøg på min normale arbejdsplads, et besøg i computerbutikken (stik skal virke, når de skal virke, jeg fik så heldigvis et nyt), nogle kontorvarer og lidt andet, når nu jeg var kommet til byen. Inden det fik jeg løbet, håret blev klippet og kontoropgaver ordnet.

DSC06072

Egentlig kunne jeg sidde på et af værelserne, men jeg vil helst sidde i stuen, så jeg kan følge med i det, der foregår rundt omkring mig. Jeg har skiftet side, så nu nyder jeg synet af børnenes maleri til forældrene og min troldhasselgren, som jeg fik for mange år siden af min mor. På grenene hænger silkeæg lavet af børnene, der hænger små glasfigurer, nogle har jeg fået af mine forældre, andre har jeg arvet, da vi skulle fordele ting hjemme i huset. Alt sammen minder, der gør mig glad.

På dagens løbetur (jeg pudser glorien, for endnu holder jeg fat i 5 km 3 gange om ugen) kom der gæs hen over hovedet på mig. Det gjorde der selvfølgelig ikke i går, da jeg gik de 5 km. Heldigvis lettede en flok, da jeg var næsten hjemme, men desværre ville de ikke forbi mig.

DSC06076

DSC06077

DSC06079

14 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå du nyder at sidde i så dejlige omgivelser.
    Hold da op en masse gæs, der er ikke noget at sige til man kunne høre dem overalt ude hos jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, næh der er konstant et baggrundstæppe af gæs :-)

      Slet
  2. Du er så sej med dit løberi. Bare jeg kunne overbevise mig.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, du kan, jeg ved det :-)

      Slet
  3. Gæssene flyver i flok ... der er mange nok her ;-)
    Jeg synes det er så flot at se på de store, vandrende træk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, det er et helt fantastisk syn, også når de flyver formationsflyvning :-)

      Slet
  4. Fin udsigt fra læsepladsen :-) Man skal kunne li' sin læseplads, ellers dur det ikke. Ja, sikke en masse gæs - går de efter landmandens vintersæd?

    SvarSlet
    Svar
    1. Fruen i midten, tak :-) Vi har ikke vinterafgrøder, men der er masser af spildkorn og spildkartofler i marken :-)

      Slet
  5. Det er så fantastisk med alt det himmel I har ude hos jer. Her er det bakket, og det er også smukt, men de åbne vidder og den store himmel er altså noget helt særligt.
    Nogle af de bedste minder fra studietiden har jeg sært nok fra læsesalen. Det var så tilfredsstillende at kunne skabe sit eget lille rum til fordybelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Laura, og jeg nyder vores udsyn, men elsker også at komme i bakket terræn :-) Og mine bedste minder fra min elevtid var at sidde i kollegiets køkken, mens jeg skrev opgaver. Jeg nød livet omkring mig.

      Slet
  6. Sikke en hyggelig arbejdsplads. Dine gæs ligner jo nærmest en gang "sort sol". :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Henny, og du har da ret, vi har vores egen udgave af sort sol :-)

      Slet
  7. en hyggelig arbejdsplads med masser af gode minder. God fredag til dig..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annemarie og en god fredag til dig :-)

      Slet