torsdag, november 29, 2012

ENVEJSKOMMUNIKATION

Det er jo derfor, jeg synes, det er sjovt at blogge. Her er der ikke tale om en hjemmeside, hvor jeg kan lægge mine meninger eller oplevelser ud og så kan andre læse det. Hvad sjovt er der ved det? Næh, det er jo gennem jeres kommentarer, at det bliver vedkommende, at jeg lærer noget nyt, at jeg får sat tanker i gang. Og netop i dag bliver det tydeligt, for det er kun sket en gang i dag, at jeg kunne komme ind og læse kommentar og kommentere. Så jeg kan læse starten af jeres kommentarer ude i sidebaren, og hvor bliver jeg dog frustreret af det. Men tusind tak fordi I gider at kommentere, jeg håber på, at jeg kan læse dem i aften.

Nu vil jeg lukke computeren, egentlig vil jeg rigtig gerne gå en tur, hovedet trænger til frisk luft, men der kunne jo komme en tekniker, så det går jo ikke. I stedet for har jeg danset lidt sammen med Lis Sørensen. I stedet for vil jeg gøre mig klar til at køre ned til min far. Der skal flyttes om, vi havde de bedste hensigter med indretningen, men nu er tiden kommet til at ændre den. Mine to andre søstre fra Jylland er nede ved min far nu. Når jeg har ageret flyttemand sammen med dem, skal vi alle tre til et foredrag om demens. Foredraget foregår på plejehjemmet og jeg glæder mig til at være sammen med mine to søstre. Det er godt, at vi er tre, når vi skal gengive det for de to københavnske søskende.

God aften til jer alle, jeg håber inderligt at nettet er bedre i morgen, ikke blot fordi jeg savner jer ;-), men også fordi jeg har ting, jeg skal have søgt efter på nettet til min eksamen, og der er jo også en landmandskone, som skal bruge nettet.

8 kommentarer:

  1. Uh, det skidt skal da bare virke! Men du er da heldig at kunne få nogenlunde hurtig hjælp.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, man bliver frygtelig afhængig af at det virker :-)

      Slet
  2. Ja det er da frustrerende! Men det afholder ikke mig fra at sende en hilsen til studerkammeret:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte, lige nu er der hul gennem, men kun på iPad, underligt ;-)

      Slet
  3. Jeg krydser både fingre og alt muligt - du har jo en deadline, og det er bare SÅ typisk, at sådan noget sker lige nu.
    Pøjpøj.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen, bedst som jeg troede i går aftes, at skidtet virkede, nægtede det at lade mig fortsætte med at kommentere.
      Heldigvis kan jeg jo køre ind på biblioteket, hvis jeg får brug for det.

      Slet
    2. Er det ikke vildt, hvor afhængige vi er blevet af Internettet - ikke bare som underholdning og tidsrøver, men til studier, arbejde, kommunikation, bankforretninger, julegaveindkøb osv - jeg bliver helt svedt ved tanken om nedbrud :-)

      Slet
    3. Pollyanna, det er vildt og faktisk lidt skræmmende :-) Og vores netforbindelse er stadig ikke i orden, øv

      Slet