tirsdag, november 13, 2012

FRISK TIRSDAG

Jeg er klar, tasken er pakket, madpakken og tekanden er med, den bærbare og alle mulige ledninger og stik er med. De tunge bøger blev ikke læst igen i går aftes, jeg prioriterede ro til hjernen, og så håber jeg, at gruppearbejdet hjælper mig frem. Den mundtlige eksamen lurer i det fjerne, og jeg er ikke glad for den, men jeg er i en god gruppe, som kan støtte og guide, det er guld værd. Søvnen blev god og lang, så jeg er frisk, frisk på masser af latter, masser af snakke, masser af diskussioner og masser af inspiration.

Må din tirsdag blive fyldt med lige nøjagtig det, du har brug for.

DSC06047

Og chokoladen fra Inge smager himmelsk :-)

10 kommentarer:

  1. Det var lidt andre toner end forleden - godt at læse :-)

    SvarSlet
  2. God fornøjelse med gruppearbejdet. Det lyder som om du er klar.
    Min tirsdag er afspadsering og besøg af fætter Kresten på 3 år. Det er lige hvad vi har brug for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Laura og din dag lyder rigtig hyggelig :-)

      Slet
  3. En god nats søvn gør en verden til forskel! Sådan er det bare - og hvad kan man gøre ved det? Ingen ting. Bare glædes over, når det ind imellem lykkes. Alt godt med studierne og alt det andet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte, næh vi må bare glæde os over de gode nætter :-)

      Slet
  4. Håber du får en dejlig dag, godt at du fik en god søvn, det hjælper utroligt meget på humøret..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annemarie, søvn betyder så meget :-)

      Slet
  5. Nu har jeg lige fået læst op på dine seneste dage, og er enig med de andre gode kvinder: du skal passe på dig selv! Dejligt, at du er ovenpå igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne, og trods mange timers søvn er jeg allerede træt igen. Det siger vist noget om, at skolegangen kræver energi :-)

      Slet