onsdag, november 14, 2012

HAR DU PRØVET DET?

Min svigerinde gemte det på sin mobil og sendte mig et billede af det. Jeg tog billede af det og undskylder den snavsede skærm. Men det har jeg alligevel ikke prøvet før.
DSC06059
For den uforstående, så handler det om et spil, Ruzzle. Og min svigerinde var den, der lokkede mig til at spille det. Nu vil hun have mig med på Wordfeud, men landmanden kan ikke lige huske sin kode til iPaden (eller iPad’en, hvordan skriver man det, Ellen?). Det er måske meget godt, jeg har vist andet at se til ;-)

31 kommentarer:

  1. Hehe.. nej det har jeg ikke, jeg har ikke engang Ruzzle installeret mere, men Wordfeud spiller jeg stadig. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, nej og hvorfor vil du ikke spille Ruzzle ;-)Jeg må vride armen rundt på landmanden, så han kan huske koden, tror det er fordi, så får han jo aldrig lov til at have sin iPad :-)

      Slet
    2. Ruzzle forsvandt under en oprydning sammen med en masse andet, og da jeg ikke savnede det, fik jeg det aldrig installeret igen.. WF har jeg altid bedre kunnet lide.
      Kan se du har fået koden hevet ud af ham.. :-)

      Slet
  2. Nej har ikke prøvet Ruzzle.. men får stadig tæsk af hende Inge med en regelmæssighed som et stationsur.. Wordfeud er jo hyggeligere og langsommere og det kan sådan en slow-thinker som jeg rigtigt godt lide...

    SvarSlet
    Svar
    1. Overleveren, og måske skulle jeg prøve, jeg har indtil nu været tiltrukket af at at et spil blev hurtigt afgjort :-)

      Slet
  3. Skynd dig at få wordfeud installeret...det er sjovt...måske jeg skulle udfordre Inge inden længe.....uhhh får bare tæv igen så :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, det kunne være hyggeligt at spille med dig, så nu må jeg hellere få koden ud af gemalen :-)

      Slet
  4. Jeg har været tæt på, men har aldrig spillet et uafgjort spil Ruzzle. Det er i sig selv sjældent at ramme så runde tal to gange i ét spil.
    Jeg gider ikke WF, så du behøver ikke at invitere mig - jeg har det lige modsat Overleveren, så det passer mig glimrende med de hurtige 3 gange to minutter :-)
    Efter de nye regler burde det hedde iPaden; man må ikke bruge apostroffer mere i denne forbindelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, jeg skal nok lade være, og det kan være, at jeg får samme oplevelse som dig :-)Og det med de runde tal tænkte jeg slet ikke over.
      Jeg tænkte nok at det måtte være sådan, selvom jeg syntes det så forkert ud, tak :-)

      Slet
  5. Det er sjovt at spille Ruzzle, men Wordfeud er nu mit foretrukne. Har snart spillet i et år, og er bestemt ikke træt af det - tværtimod. Få straks listet koden ud af landmanden !!!!
    Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Susanne, så er den liste ud af ham. Nu skal jeg bare finde ud af spillet :-)

      Slet
  6. Kan bestemt anbefale Wordfeud - og egen iPad. Her i huset ville det aldrig fungere med en dele-iPad :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anonym, jeg bliver nødt til at dele, for jeg kan nok ikke overføre mit kaldenavn til en anden iPad :-)

      Slet
  7. Næ nej, for som du ved, spiller jeg ikke den slags. Det går bare helt over gevind. Men god fornøjelse:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte, jeg skal også holde det i stram snor :-)

      Slet
  8. Nej det har jeg ikke prøvet. Må indrømme at jeg slet ikke har prøvet Ruzzle. Til gengæld er jeg kommet til at slå min kliniske vejleder så grundigt i Wordfeud at hun truer med ikke at godkende min intro-stilling ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha Laura, det er jo farligt det spil :-)

      Slet
  9. Jeg har hverken spillet WF eller Ruzzle, og jeg tør ikke gå i gang for jeg ved at jeg kommer til at bruge rigtig meget tid på det, og det går ikke da jeg har så mange andre tidsrøvere, både blogland og slægtsforskning skal jo have hver deres del af min fritid. Godt jeg ikke har en familie at passe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, man kan hurtigt finde sig tidsrøvere :-)

      Slet
  10. Jeg har aldrig prøvet Ruzzle og wordfeud er jeg stoppet med for længst - jeg blev så afhængig af at skulle spille - og håndværkeren blev også træt af at se på, at jeg spillede i tide og utide. Jeg fik min frihed tilbage, da jeg stoppede ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle, jeg håber ikke at jeg ikke kan stoppe det. Så håber jeg at der er nogen, der stopper mig :-)

      Slet
  11. Jeg elsker wordfeud og får bøllebank af et par af de damer, der har skrevet inden mig. Jeg er med, hvis du skulle få lyst ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne, jeg prøver det lige af med svigerinden, om det er noget, jeg synes om :-)

      Slet
  12. Jeg har prøvet at stå helt lige efter anden runde.. men aldrig efter tredie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Pernille, jeg har også prøvet efter anden runde :-)

      Slet
  13. Jeg har prøvet Ruzzle MANGE gange OG jeg har også prøvet at spille uafgjort et par gange ;-))) Men lige nu er jeg bidt af Wordzone, det er på mange måder bedre end Wordfeud, efter min mening.

    SvarSlet
    Svar
    1. uha Anitta, et spil mere, der leger med ord :-)

      Slet
  14. Det var da et fantastisk resultat.
    Jeg må med bedrøvelse indrømme, at der som regel står et noget mindre tal hos mig og et noget større tal hos modstanderen - undtagen hos en kollega, der er ny i spillet. Endelig en jeg kan slå ;-) Men det er altså et sjovt spil. Trods alt.
    WordFeud kan jeg også godt lide. Men heller ikke lige nogen ørn der. Jeg kan godt lide at kunne gå til og fra og tænke lidt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, du har da slået mig indtil flere gange :-)

      Slet
  15. Jeg spiller Wordfeud, og er meget glad for spillet, - men ikke for min mini-telefon, så jeg ØNSKER mig en ipad (og også gerne en iphone, hvis den kan være i pakken:) Pga den lille skærm, spiller jeg sjældnere end jeg ellers havde lyst til.
    Ruzzle kender jeg ikke. Endnu:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, jeg håber julemanden kommer forbi dig :-) Jeg har også ruzzle på min iPod, men kan slet ikke få fingrene til at glide så hurtigt der :-)

      Slet