lørdag, november 10, 2012

KLIK–KLIK

Jeg kan godt blive nervøs, lige inden jeg skal møde nye mennesker. Kan vi nu finde noget at snakke om?  Det var ingen problem. Inge havde jeg mødt før, og Hasse faldt godt ind i snakken. Det blev en dejlig eftermiddag med masser af snak, men også tid til en minirundvisning på gården. Nu er gæsterne kørt videre til endnu en aften i Aalborg, og jeg håber for dem, at vejret i morgen må blive rigtig udflugtsvejr.

DSC06038

Desværre var landmanden af sted på jagt, Istvan var også indbudt til jagten, så de to andre beboere på gården må Inge og Hasse møde en anden dag. Istvan har løbet 21 km i dag, han er træt, så træt at han måtte hjælpes op i bilen. Nu slappes der af i stuen. Jeg har besluttet, at jeg først starter med læsning i morgen tidlig. I nat har jeg nærmest været vågen det halve af natten, fordi hjernen syntes, den skulle reflektere over alt det, jeg har hørt og lært. Denne nat skal den kun tænke over et dejligt besøg.

10 kommentarer:

  1. Ja klik klik sagde det, vi faldt i hak, og snakken gik.. Sikke en dejlig eftermiddag.. Vi takker begge to så meget.. Hasse går stadig rundt og ryster på hovedet og siger.. Hold da op, så mange kartofler har jeg aldrig set på en gang før.. :-)
    Og jeg slikker mig om munden og tænker på æblekage af friske æbler.. Uhmm
    1000 tak for en dejlig eftermiddag Lene. Vi glæder os til også at hilse på landmanden og Isvan.

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, jeg siger også tusind tak, det var rigtig hyggeligt at få besøg af jer :-)

      Slet
  2. Blogland ER bare et godt land at bo i - der er dejlige mennesker mange steder, og man har en langt større chance for at møde dem, end man nogen sinde ville have haft uden for cyberspace.
    Jeg håber, at vi får det til at gå op i en højere enhed næste gang, vi holder efterårsferie ... godt vi har tiden for os, alle vi unge mennesker ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, vi skal nok få det til at falde i hak :-) Blogland er et herligt sted at være

      Slet
  3. Der er så mange der siger, at Internettet fjerner mennesker fra hinanden. Jeg mener det er helt omvendt. På grund af Internettet møder vi så mange mennesker vi aldrig ville have mødt ellers. Jeg er selv så glad for alle de bloggere jeg har mødt, og jeg ved, jeg vil komme til at møde flere endnu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hanne, så sandt som det er skrevet :-)

      Slet
  4. blogland er en dejlig måde at møde nye mennesker på, også fordi man føler at man kender dem lidt i forvejen. ;-D God søndag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Annemarie, man kender jo netop lidt til menneske i forvejen :-) Og god søndag til dig også.

      Slet
  5. Herligt at møde søde mennesker takket være blogland! Sikke en gave!

    SvarSlet
    Svar
    1. Stine, det er i den grad en gave :-)

      Slet