fredag, november 09, 2012

KLUMPE DUMPE

Det var lige før, jeg troede, at jeg snart blev tilbudt en rollator.

Dagen startede godt, for når vi har en hel gruppedag, sørger vi for at komme ud til det tidligere studiested. Deres bygninger giver drivkraft og energi til gruppearbejdet. Jeg ville hente et stik, så min computer kunne kobles sammen med skærmen i rummet. Jeg hentede også en kop til min te, og så et glas vand. Det var jo hele tre ting, det går virkelig ikke, og det gjorde det så heller ikke. For plask, så lå jeg lige så lang, jeg var, op ad trapperne. Vandet løb ned ad trappen, det slørede mit syn , for der var vand på briller, i ansigt og på mit tøj. Det er da ufattelig, at et glas vand kan være på så mange steder, når det kommer ud af glasset! Første reaktion: så nogen mig? Ja en ung studerende spurgte bekymret til mig. Jeg havde slået mig forskellige steder og fået ryk andre steder, men det var ikke noget særligt, jeg følte mig bare dum med vand over det hele.

Og så var det, at min kære gruppe hele tiden sagde, når vi skulle ud på trapper, pas nu på Lene.

Nu er det weekend, jeg skal læse, jeg skal sammen med mit kor synge til en kirkekoncert, og så får jeg forhåbentlig besøg af Inge og gemal. Lutter gode ting. Må din weekend også blive fyldt med dejlige oplevelser.

16 kommentarer:

  1. Folk er nu SØDE :-D

    SvarSlet
  2. Åh hvor man kender det ... tænk, at den første reaktion altid er, om nogen nu så det? Hvor er vi dog fjollede. Jeg håber du slipper med et par blå mærker og lidt kærligt drilleri.
    Det er da herligt, at det andet blogtræf kan lade sig gøre, når det det ene nu ikke kunne :-)
    Jeg håber I får nogle hyggelige timer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen, jeg håber vi kan finde en ny tid til træf :-) Ja vi grinte også af at det er første reaktion.

      Slet
  3. Åh stakkels dig! Bare du nu ikke vågner fuldstændig radbrækket i morgen. God fornøjelse med blogtræffet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Fruen i midten, jeg håber jeg nøjes med lidt blå mærker :-)

      Slet
  4. Det er heldigt, at du ser så godt ud - og er i fin form, det er ikke helt så komisk, som hvis en tyk falder - undskyld men sådan er det altså ;)
    God og dejlig weekend til dig - og Inge :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle,jeg ved nu ikke om jeg så godt ud, da jeg faldt ;-) og jeg synes faktisk det er trist, hvis graden af komik handler om størrelse

      Slet
  5. Av min arm ... Som der bliver sagt i Matador.

    Det er altid forfængeligheden, vi kvinder tænker på først. Dernæst er vi kommet noget til ;-)

    Håber du får en god weekend ... Husk nu at slappe af ... Det hele skal ikke gå op i studier ;-) siger en studerende til en anden ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tove, og jeg skal nok slappe af :-)

      Slet
  6. Jeg tror vand udvider sig tyve gange når det kommer ud i fri dressur:-). Godt du ikke kom noget alvorligt til, bortset fra en skrammet forfængelighed. Var selv ude at gå lidt inde på Lilleborg i dag, gled på en sten og stod ret på snotten ned i græsset og ja, det første jeg tænkte var: Mon der var nogen der så mig? (Kom heldigvis heller ikke til skade). Knus og hilsner fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    SvarSlet
    Svar
    1. Fru Jensen godt du ikke kom til skade :-)

      Slet
  7. Øv din stakkel, vand over det hele, og nogen der så det.. Så bliver det ikke meget værre.. :-)
    Glæder mig til vi ses i morgen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, jeg glæder mig også :-) Tilskuere til ens fald er ikke sjovt ;-)

      Slet
  8. Godt der ikke skete mere andet end såret forfængelighed og lidt blå mærker!..God fornøjelse sammen med Inge og Hasse, nogle rigtige dejlige mennesker..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annemarie, ja I har haft mange dejlige blogtræf og jeg glæder mig :-)

      Slet