torsdag, november 29, 2012

SÅ FIX DET DOG!!

Mit internet er sygt, det kan ikke udgive indlæg med billeder. Det kan ikke hente mails fra min arbejdsmail. Det tager en krig at komme ind på sider, og nogle vil den slet ikke ind på.

"Doktoren" blev konsulteret, jeg måtte omkring oplysningen for at finde mit teleselskabs kundenummer, for telefonbøger har vi jo ikke mere, og ...

"jeg kan godt se, der er støj på linjen og at centralen ikke leverer det, du har betalt for"
Det var da altid noget.

"der kommer en tekniker i morgen, og da du har serviceaftale, skal det senest være oppe at køre på mandag kl 16"
HVAD. Ikke tale om. Heldigvis har jeg jo lært at lytte og at argumentere. Normalt er jeg rigtig dårligt til det, men nu var jeg desperat. Er det rimeligt, at når I nu ikke kan levere det, jeg betaler for, at jeg så skal vente til i morgen?

"lige et øjeblik -------- nu kommer teknikeren i dag og problemet skal senest i morgen kl. 16 være løst"
TAK. Nu må vi så se, om internettet overhovedet vil udgive det her indlæg.

Overspringshandlinger som bloglæsning og kommentering kan jeg godt glemme, i stedet for må jeg koncentrere mig om at blive skarp til eksamenen på tirsdag.
God dag til dig.

11 kommentarer:

  1. Flot at du fik krævet din ret! Det er svært inden, men bagefter har man det så godt med sig selv!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Stine, og jeg tænkte faktisk på dig, da jeg sad i situationen. For du har beskrevet hvordan du pænt og høfligt, men bestemt har fået sat tingene på plads, så tak :-)

      Slet
  2. Kunne man mon hviske et eller andet om, at der er en mening med, at du ikke kan komme til at lave de der overspringshandlinger?
    Flot at du satte foden ned!
    Jeg husker dengang Katrine skulle lave noget vigtigt til en eksamen, og så brød nettet ned, men det lykkedes ikke at få den nye reservedel frem, så hun måtte låne min søsters net - heldigt at det kunne lade sig gøre. Jeg skrev indlæg på biblioteket ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle,jeg lover ikke så mange overspringshandlinger i morgen ;-)

      Slet
  3. Sygt internet er bare utåleligt. Jeg er ret sikker på, at det er meget stressfremkaldende! Pøj, pøj med at få det ordnet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Henny, det ser ud til at det er bedret nu :-)

      Slet
  4. Ufff.. ustabilt netværk er så træls. Flot at du fik argumenteret dig frem til en rimelig løsning.. forhåbentlig.
    God eftermiddag uden net-overspring.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, nu virker det til at være i orden :-)

      Slet
  5. Det er da vildt synd for dig, at du skal have de problemer lige nu - held og lykke med at det går i orden.
    Klem Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne, jeg klarer mig, og nu kan jeg da søge viden, når bare jeg har tålmodighed :-)

      Slet
  6. Most importantly, the bassinet needs to have a wide, sturdy base.

    Recently, I discovered that bassinets were being offered in non-traditional
    styles, such as round, and I am sooo jealous that I have already had my three babies, and being recently divorced, don't know if I will have any more children that would need such a piece. The ones that do are typically not comfortable for either you or your babies.

    My webpage: loft bed with slide (https://www.labour.gov.za/)

    SvarSlet