onsdag, november 07, 2012

STUDIEDAG

Der er mennesker, jeg trænger til at se. Mennesker, jeg trænger til at snakke og grine sammen med. Men jeg er nødt til at være fornuftig, jeg har jo været bagud med alt i det her diplomforløb, så studiedagen i dag giver anledning til at få læst op og til at få sat det læste på plads inde i mit hoved.

Så jeg forsøger at gøre mig det hyggeligt med te, levende lys og afslappet tøj. Himlen udenfor er med til at forstærke stemningen af hygge og nydelse. Det er lige før, at lyset og solen ikke behøver at skynde sig, for jeg nyder brydningstimen mellem lys og mørke.

Må din dag blive god.

P1050098

8 kommentarer:

  1. Med sådan en solopgang er det heldigvis umuligt at starte med at være i dårligt humør :-D

    God arbejdslyst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen, de farver livede op på humøret :-)

      Slet
  2. Uhh ... jeg kender det så godt med der med at man gerne vil være sammen med andre, for man trænger, samtidig med at den mørke sky af manglende læst litteratur trænger sig på.

    Så jeg kan godt forstå, at du forsøger at lave det hyggeligt for at "hive" lysten op til at læse. Håber du når at indhente noget af det forsømte.

    SvarSlet
  3. Du har forhåbentlig både læst og hygget.. Flot farvespil at starte dagen med. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, begge dele blev tilgodeset :-)

      Slet
  4. Jeg håber du nåede at læse alt det du havde sat dig for at læse og at det også blev så hyggeligt som planlagt.

    Det er en smuk solopgang, du har foreviget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne, jeg sluttede dagen med min vanlige gospelkoraften, det kan man kun blive glad af :-)

      Slet