torsdag, marts 06, 2008

GÅ I SENG!

Jeg kender flere kvinder, som er irriteret over, at deres mænd sidder og sover i stolen/sofaen om aftenen i stedet for at gå i seng. Når de så er kommet til det punkt, hvor god skik betyder, at jeg skal falde ind i samtalen med anerkendende ord, så bliver de skuffet.

Jeg ELSKER at falde i søvn i sofaen! Selvom jeg er noget så træt og lige så godt kunne gå i seng, så ved jeg ikke noget bedre end at krybe under tæppet i sofaen og lade landmanden og hans fodbold i fjernsynet være lydbilledet, jeg falder i søvn til.

Min søvn er god lige for tiden, jeg sover faktisk igennem, så nu får vi at se, når jeg skal skifte til dagvagt i morgen, om det så går bedre denne gang.

Chayas Sencha Lime te er snart klar, der er hjemmebagte boller, som lige skal lunes, og så er jeg klar til en hurtig omgang støvsugning og en opvask.


Derefter er dagen min egen.

10 kommentarer:

  1. Ja, der er mange holdninger til det , at falde i søvn foran tossekassen...
    Jeg har også en sådan glasengel!
    Hun hænger ved min seng, jeg tror hun er min skytengel :-)

    SvarSlet
  2. ja, og så lige åbne øjnene en gang imellem, bare for lige at se om alle stadig er der..dejligt at slumre på sofaen.

    SvarSlet
  3. Losarinas mor, velkommer her hos mig :-)
    En skytsengel, det lyder rart. Jeg har fået den af mine forældre, den hænger i min stue :-)

    Anne, netop :-) en del af nydelsen er netop at have andre omkring sig :-)

    SvarSlet
  4. Jeg sover meget sjældent på sofaen om aftenen. Går som regel ret sent i seng, så når jeg endelig er klar til at sove, vil jeg helst i min seng. MEN en regnfuld mørk søndag eftermiddag er en god "morfar" på sofaen bestemt ikke at kimse af ;-)

    SvarSlet
  5. Jane, min mand sover først på aftenen og går sent i seng. Jeg bliver tit træt ved 22 tiden, men gider ikke gå i seng ;-)
    Hvis jeg sover om dagen, kan jeg ikke sove om natten, det har jeg måttet erkende :-(

    SvarSlet
  6. Dejligt med en lang dag som er helt "ens egen", Lene - du er godt i gang med den nu - men ønskes en fortsat dejlig dag :-)

    SvarSlet
  7. tak i lige måde et cetera :-)

    SvarSlet
  8. Jge elsker også at falde i søvn på sofaen - så er den kat ude af sækken :-) Men jeg kan ikke fordrage at vågne op for at gå rigtigt i seng.. så jeg holder mig for det meste i skindet når lysten melder sig :-)
    Ha' en dejlig dag!

    SvarSlet
  9. Sofie, jeg skynder mig ud og børster tænder og så på hovedet i seng :-)
    Du må også ha en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  10. Elsker også det med at slumre når ungerne putter og min mand ser tv ;O)
    Hyggelig last.

    SvarSlet