fredag, marts 14, 2008

PIST BORTE

Det var ikke meningen! Jeg ville lige tage mig en lille lur efter arbejde. Og så vågnede jeg lige før x-faktortid.

For mig betyder det, at jeg er helt groggy, og jeg bliver ualmindelig lækkersulten, men heldigvis havde jeg ikke købt ind til gæstebudet søndag, så det blev i stedet toastbrød med sennep, skinke og ost gratineret i ovnen.

Nu prøver jeg at strikke mig ud af min trang til lakridskonfekt, bridgeblanding og vingummi, for jeg har før givet efter og kørt de 9 km ind til byen, og det har min krop ikke godt af!

Mon ikke jeg kan holde mig lidt vågen nu ;-)

7 kommentarer:

  1. Glæder mig til at høre om det lykkes dig, at strikke fra lakridskonfekt trangen. jeg ville sikkert sukke så højt og længe at manden hentede guf til mig, hvis trangen kom over mig. :-D

    SvarSlet
  2. Jeg har strikket og set film, Lis, og manden kom med et glas hvidvin så det gik :-).

    SvarSlet
  3. Du kan sagtens - 9 km. Jeg har 50 skridt til Fakta og 100 til en kiosk... jeg håber, at du nød din aften med strikketøj og tv - hvor er du standhaftig :)

    SvarSlet
  4. Åh, hvor jeg kender den sliktrang. Måske du skulle CYKLE derind og hjem igen, så har du helt sikkert fortjent noget slik :-)

    God weekend

    SvarSlet
  5. Helle, der er ind imellem visse fordele ved at bo langt ude på landet :-)

    moster tulle, det var da en ide :-)
    og også god weekend til dig.

    SvarSlet
  6. Vi var vist to af samme støbning - den fredag eftermiddag og aften....

    SvarSlet
  7. det tænkte jeg også på, Marianne :-)

    SvarSlet