mandag, marts 10, 2008

OM LIDT

Det er ikke meget, jeg har nået i dag, men lidt har også sin ret.

I dag husker jeg bollerne til mine kolleger, de er bagt og puttet i pose og ligger ved siden af min taske, jeg tager ingen chancer.

Vi har masser af små påskeliljer ude ved vejen, her bliver de plantet, når de har gjort gavn i krukker, så får vi glæde af dem i flere år.


Nogle stykker er kommet ind, så de kan glæde øjet. Jeg er vild med påskeliljer, måske fordi de er de første blomster, jeg kan tage ind.


Om lidt banker aftenvagten på, denne uge står i aftenarbejdets tegn, og bagefter er der ferie frem til påskesøndag, det bliver godt.

9 kommentarer:

  1. kan også så godt lide påskeliljerne...du har nok ret i at det handler om, at det er de første blomster vi kan tage ind...her pynter buket nr. 2

    god arbejdslyst.

    SvarSlet
  2. Og så står de så længe og de klare også at man glemmer at give dem frisk vand :-)

    SvarSlet
  3. Det er knaldgo' idé at putte løgene i jorden når man har haft glæde af krukkerne - jeg får det bare aldrig gjort - men at tænke sig at kunne plukke sådan en vase, Lene :-)

    SvarSlet
  4. Smukt - jeg må hellere hente en buket i haven - god vagt, Lene :-)

    SvarSlet
  5. Det er jo netop på denne måde, jeg får blomster af gemalen.... hver fredag i disse tider, kommer han ind med små nye påskeliljer... Go' vagt til dig og kollegaerne med nybagte boller, uhm :)

    SvarSlet
  6. Dejligt med friske blomster, lige hvad man trænger til i denne tid, men dine billetter, har du fundet dem ????

    SvarSlet
  7. Det lyder dejligt, at du snart har ferie, Lene. Dine blomsterbilleder pynter her på mit skrivebord - rigtig god vagt i aften!

    SvarSlet
  8. Det er det eneste, jeg savner ved at have hus, at kunne gå ud og plukke sine egne blomster. Jeg havde også Påskeliljer i mængde i mit gamle hus... Nu må jeg så købe, men det er da til at bære..

    SvarSlet
  9. Tak for jeres gode vagt ønsker.

    Anne, og i år passer det at de står i blomst til påsken, det er ikke altid sådan :-)

    Marianne, og det sidste er ret så vigtigt for sådan en som mig :-)

    Ella, de lyser op :-)

    Jette, dejligt at han har øje for det :-) og bollerne vakte glæde.

    Lis, vi har brig for noget smukt at se på :-) og billetterne har jeg ikke fundet endnu, men vi kommer til koncert alligevel :-)

    madame, jeg glæder mig også, og jeg er glad for at billederne også kan pynte andre steder end hos mig :-)

    Deborah, sådane er det jo.Men der findes også utrolig smukke blomster rundt om i butikkerne.

    SvarSlet