fredag, maj 01, 2009

10 MINUTTER

Havemøblerne bliver malet i små sektioner, og bagefter skal de tørre i 10 minutter, inden overskydende farve tørres af. Det går langsomt, for de 10 minutter kan ikke bruges på næste sektion, da ryggen i den grad siger fra. Og der er jo en aftenvagt at tage hensyn til også.


Nu mangler jeg da kun halvdelen af sidste stol, og pizzaerne er røget i ovnen efter at have efterhævet i 10 minutter.


Sønnen er vækket, han skranter lige vel meget, og i går havde han feber, så han kom hjem og sov, så jeg kunne pleje ham lidt. Nu tror jeg, moderen går ud og køber hele vitaminhylden i Matas, man skal ikke skrante så meget, som han gør, svimmelhed, hovedpine, ondt i halsen, forkølelse osv. Den unge mand bedyrer, at han sørger for at spise sundt og drikke rigeligt vand, men et vitamintilskud kan ikke skade ham.


Må I alle få en dejlig eftermiddag og aften på denne fantastiske 1. Majdag.

9 kommentarer:

  1. Det kan godt være at det ville være godt med et skud vitaminer, skønne billeder, dejlig pizza.
    KNus pernille

    SvarSlet
  2. Giv ham et ordenligt "skud" Lene...
    Hos mig er alle midler også taget i brug...Ditte ligger på langs og det har vi ikke tid til i disse dage ;-)
    God bedring til din søn :-)

    SvarSlet
  3. Pernille, tak og vi nød pizzaen :-)

    Anne, god bedring med Ditte, det har I da slet ikke tid til med dejlig fest forude.
    Sønnen er på benene,ikke helt frisk men skal i sommerhus(vores) med sit band, håber det kan hjælpe, og så må jeg på handlen i morgen. :-)

    SvarSlet
  4. Tak og i lige måde, Lene - det er godt at høre, at du hælder nogle vitaminer i den unge mand. Rigtig god bedring med ham!

    SvarSlet
  5. Når du er færdig med at "nurse" alle de andre vil du så ikke godt passe på din ryg - den skal jo holde længe endnu.... knus herfra

    SvarSlet
  6. Tssind tak og i lige måde. God vagt og weekend ;-)

    SvarSlet
  7. God bedring med sønnen - en god vitamin-indsprøjtning skal nok hjælpe lidt. God eftermiddag til dig.

    SvarSlet
  8. Ønsker sønnen riktig god bedring. Håper han blir bedre snart.
    Herlige blomsterbilder hos deg.
    Det blir nok godt når malearbeidet er ferdig. Men det er kjedelig når en ikke får gjort så mye om gangen som en egentlig har lyst til.
    Men det er visst noe av "gleden" med å bli godt voksen???
    Håper du hadde en god aftensvakt.

    SvarSlet
  9. Tak Madame :-)

    Fru koch, du kan tro jeg passer på, jeg vil nødig til at have rygproblemer. Knus :-)

    Tak Jeannette :-)

    Tak Annette, ja nu må jeg se hvad Matas foreslår ;-)

    Tak Fjordheim og I havde vældig besøg af motorcykler, kunne jeg læse :-)

    SvarSlet