søndag, maj 17, 2009

LIDT HELDIG

må man godt have lov til at være.

Ikke en regndråbe faldt over Blokhus i weekenden. Vi boede i en herlig gammel feriekoloni fra 1916 lige bag ved første klitrække. 60 mennesker havde sat hinanden stævne med motorcykler og højt humør, og vi havde en rigtig god weekend.

Vi var to par, der havde stået for planlægning og indkøb samt køretur i det nordjyske, og alt gik godt, så nu er vi trætte men glade.


Lørdagens motorcykeltur tog sjællændere, fynboer, langelændere og jyder en tur rundt i vest Vendsyssel. Der var smuk sol og varme, da vi kørte mod Fosdalen og videre til Svinkløv.


Herefter slog vejret om, så da vi holdt frokostpause ved Aggersborg, blæste en strid vind, og der var ingen problemer med at få folk på motorcyklerne igen. Vi hundefrøs, og fruen her nød, at der var varme i sædet.


Nu falder regnen stille udenfor, det gør ikke noget, jeg er nemlig klar til sofa, te og avislæsning.

12 kommentarer:

  1. Sikke en skøn week-end i har haft. Jeg er rigtig glad for der er sædevarme i vores bil - specielt om vinteren. Kan bestemt forestille mig at det må være skønt når man hundefryser.

    SvarSlet
  2. Det lyder til at, det var en succes jeres træf..
    Det er en kold fornøjelse at køre MC. da jeg læste dit indlæg kunne jeg næsten føle de mange gange jeg har siddet bagpå og været bundfrossen...

    SvarSlet
  3. Det lyder som om I har haft en dejlig weekend på trods af de lidt lave temperaturer.
    Så er der forhåbentlig sat lidt ind på overskudskontoen igen?

    SvarSlet
  4. EJ, det lyder som en dejlig oplevelse. Varme i sædet???? Godnok er kæresten min også motorcykel mand, men jeg har aldrig hørt om varme numser ved kørsel. :-)

    Det er da en skøn ekstra luksus.

    Desværre er der ingen bike i husstanden lige for tiden, så vi kommer kun omkring i bil. ØV

    Rigtig god mandag til dig

    SvarSlet
  5. Så fint at alt gjekk bra.
    Det er alltid kjekkast med fint ver, på slike samlinger, enten ein køyrer motorsykkel eller veteranbil.
    Det blir ingen treff på meg i år, men mannen skal avgårde når eg er bortreist.
    Ha ein fin dag.

    SvarSlet
  6. Det var dejlig i hade tørvejr på hele turen ,skøn rude i hade valgt
    der er så skøn oppe omkring Svinkløv.
    Kan du have en god dag

    SvarSlet
  7. Hvor er det dog dejligt, at I har haft en skøn weekend og at vejret holdt.

    Et arrangement med 600 mennesker, det på da kræve nogen planlægning. Hold da helt op...

    Håber du fik slappet af med the og avislæsning.

    Kærlige tanker fra engen ;-)

    SvarSlet
  8. Godt å høre at dere hadde et fint treff i helgen. At alt gikk bra.
    Her var den lille lokale motorsykkelklubben i menigheten med å kjørte i 17.mai toget for første gang. Bare tre sykler, men det var fint å se de kjøre der forran menigheten.
    Min mann var på et treff i Holland for noen år siden, og da var der visst en klubb fra Danmark som de var litt i kontakt med.
    Det var i 2005.
    Ønsker deg ei flott uke :)

    SvarSlet
  9. Det lyder som den dejligste oplevelse, Lene!
    Rigtig god mandag til dig!

    SvarSlet
  10. Godt at se, I havde en god weekend på trods af, der ikke var de allerhøjeste varmegrader. Håber, der nu er kommet lidt energi tilbage

    SvarSlet
  11. Anette, der er også visse vinterdage, hvor jeg ville nyde sædevarme i bilen :-)

    Mette, man kan blive noget så gennemkold, hvis ikke man har det rette tøj på :-)

    Ellen, der er overskud :-)

    Tak i lige måde Henriette, jo jo det findes skam og varme i håndtagene :-)

    Tak solsikken, jeg kan godt forestille mig at veteranbiler også nyder godt vejr :-)

    SvarSlet
  12. Tak Conny, der er rigtig dejligt :-)

    Hov hov Jeannette, du fik mig til at tro, at jeg havde lavet en slåfejl, men vi var altså kun 60 :-)

    Tak Fjordheim, og mon ikke også motorcyklisterne nød at være med til at markere jeres menigheds deltagelse i 17.maj

    Tak i lige måde Madame :-)

    Gisela, energipilen er for opadgående :-)

    SvarSlet