onsdag, maj 13, 2009

NÅR JEG BLIVER GAMMEL


Man kan altid sove, når man bliver gammel. Jeg har vist længe været gammel i den henseende, men den sidste tid med planlægning af kurser, planlægning af motorcykeltræf, tid til sygt barn og københavnerbarn på ferie ;-), ja så glemte jeg lige, at det dur ikke med at korte søvnen ned til 5 timer om natten!


Landmanden er færdig med at lægge kartofler og så korn, så nu får han mere almindelige arbejdstider, det hjælper også på det. Jeg får altid dårlig samvittighed over ikke at lave noget, når han er i gang med at bevise, han kører på Duracel.

7 kommentarer:

  1. Jeg tog revanche i går for en uges tid med for lidt søvn. Det hjalp, tror jeg :-)

    Ham landmanden, kan du ikke tage batterierne ud af ham? ;-)

    SvarSlet
  2. Åh... de er altså flotte! er især vild med den der lakse-sarte-farve. Dufter de mon?

    SvarSlet
  3. Ja, det er dog utroligt så hurtigt man glemmer..... men så falder hammeren også. Dårlig samvittighed kan man ikke bruge til noget. ;-)

    SvarSlet
  4. Liselotte, jeg ser ham jo nærmest ikke ;-) men nu skal vi slappe af. Han er sendt ud på motorcykel og jeg skal slænge mig i sofaen :-)

    Lise, jeg glemte helt at dufte til dem ;-) jeg går lige ud om lidt :-)

    Jette, man kan overhovedet ikke bruge den dårlige samvittighed til noget, men lidt dum er man vel altid :-)eller er det korttidshukommelsen den er galt med? :-)

    SvarSlet
  5. Jamen Lene, du har da haft så rigeligt at se til.. Husk at man bruger dobbelt energi på nye arbejsopgaver..
    Du han jo ikke tage en mental pause, når du underviser.. Der er man skisme på hele tiden, og alles øjne hviler på en...

    SvarSlet
  6. Så flotte blomster og farver. Sikke et program du holder dig - at jeg spurgte om du kendete til parkinson, var bare fordi jeg ville elske at blive klogere igennem din måde at beskrive på :-)

    SvarSlet
  7. Mette, det er jo netop det, så nu skal søvnen ind i rytme igen :-)

    Tak for tilliden Lis :-) men desværre har jeg ikke med de patienter at gøre mere.

    SvarSlet