fredag, maj 22, 2009

UPS

Sønnen havde vist ikke hørt ordentligt efter, han stod her kl. 6.50 parat til at arbejde, han blev sendt hjem igen, det passede ham udmærket ;-)

Der er overskyet, ingen sol, men vi har også et par have projekter, så det er helt OK.


En værtinde gave bestående af tre små dåser Kusmi te, hvoraf to er nye for mig, bliver nydt i disse dage. Nu tror jeg, at jeg har fået styr på dosering, for tidligere har jeg ikke syntes, Kusmi var noget særligt herhjemme, men denne gang smager det mig.

Nu vil jeg dække morgenbord og nyde smagen af Anastasia.

10 kommentarer:

  1. Rigtig god dag til jer, Lene - og til sønnike, som fik en fridag forærende, for at være lidt døv ;-)

    SvarSlet
  2. Uhm, Anastasia er en af mine yndlings. Jeg har næsten lige fået fyldt min Kusmireol op med nogle nye yndlingsudgaver. Der er efterhånden nok at tage af.

    Rigtig god fredag, Lene:)

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig værtindegave du har fået. Det var sjovt at læse, for jeg skal ud at købe en gave til en veninde i dag, og jeg havde lige præcis Kusmi te i tankerne.

    Ha' en dejlig dag, Lene, her blæser det og er helt gråt :O)

    SvarSlet
  4. En dag skal jeg altsaa proeve det te!
    God weekend til dig og dine - ogsaa dem der kom tidligt op. :)

    SvarSlet
  5. Jeg tror, Kusmi tjener godt på al den omtale, deres te får i blogland...og jo, jeg er også selv hoppet på vognen med adskillige varianter...og Anastasia er dejlig. :-)

    SvarSlet
  6. Jeg er helt vild med din værtindegave. Jeg har aldrig smagt Kusmi the, da jeg synes, at den er meget dyr. I stedet sværger jeg til Chaplon the. Uhm...

    Kærlige tanker fra engen ;-)

    SvarSlet
  7. Tak i lige måde Liselotte, ja der var ingen utilfredshed at spore :-)

    Tak i lige måde Sifka, jeg har jo læst hvordan du får brugt de sidste sjatter te i bagværk :-)

    Tak i lige måde Madame, jeg blev i hvert fald rigtig glad for min gave :-)

    Tak i lige måde Tina, nu er vi alle oppe :-)

    Lea, gratis reklame :-) jeg har nu også andre sorter, som er favoritter :-)

    Jeannette, jeg synes også det er dyrt, Chaplon kender jeg ikke, men jeg har mine favoritter fra en gammel te butik i Aalborg :-) Knus

    SvarSlet
  8. Det er ikke alle kusmi-varianter jeg kan lide så jeg er i gang med at prøve mig frem. Ha ha - så kan sønnen lære det - men mon ikke en fridag altid kan bruges :) Knus

    SvarSlet
  9. Jeg har først for nylig smagt Kusmi te, men læst om det længe i blogland.
    Jeg troede af den grund at mange kendte mærket, men her i den virkelig verden, så er der næsten ingen der kender det ... blandt min bekendtskabskreds. Det var en lidt pudsig oplevelse.

    God fornøjelse med smagningen.

    SvarSlet
  10. Anette, en fridag kan altid bruges uanset om man er gammel eller ung :-)

    fru green, og på min arbejdsplads har de fundet ud af at en gang posete i en kande i mange minutter ikke er nydelse for en tedrikker :-)

    SvarSlet