onsdag, november 28, 2018

En novemberonsdag


  • Weekenden strøg af sted og jeg fik aldrig skrevet om, hvor skøn den var (det er vel også dybest set ligegyldigt, men da jeg bruger bloggen som mit holdepunkt i livet, så må den med)
  • Jeg så julefilm og bagte julesmåkager
  • Jeg kom i LOOP og fik gået gode lange ture.
  • Vi fik besøg af svoger og svigerinde søndag, og det udviklede sig til et skønt langt besøg, hvor vi genopfriskede minder fra dengang, jeg flyttede til Aalborg fra Viborg
  • Jeg var imponeret over de store kinaruller, man kunne købe på Vesterbro. Og dem købte svoger og svigerinde tit, når vi kom på uanmeldt besøg.
  • I søndags hentede vi Kinaruller hos det vietnamesiske madsted tæt på gården. Uhm det smagte lækkert.
  • Onsdagens fridag er brugt på plasmatapning og afhentning af skærmbriller. Jeg prøvede dem lige af, det er fuldstændig som første gang jeg fik glidende overgang i brillerne: svimmelhed og let kvalme. Det er vist en tilvænningssag.
  • Først troede jeg, at brillerne havde langtidseffekt, for pludselig sidst på eftermiddagen blev jeg ramt af kvalme og utilpashed. En træthed lagde sig tungt ned over mig, så nu er der meldt afbud til koraften, øv. Jeg tror dog næppe, at brillerne har skylden.
  • Landmanden fik lov til at nyde aftensmaden alene, jeg har kogt havregrød til mig selv efterfølgende. 
  • I mit skab står der seks slags hjemmebagte småkager, men dem har jeg absolut ingen lyst til i aften. 
  • Jeg tror, jeg vil finde dynen frem og lade julefilm underholde mig.
  • God aften til dig
Da jeg tog på sygebesøg efter arbejde i går, kom jeg forbi patienthotellets julepyntede vægge ud mod "hovedgaden" i sygehuset. Dem måtte jeg have et billede af.







4 kommentarer:

  1. Fint patienthotelpynt - og god bedring til dig. Jeg håber ikke, det viser sig at være noget slemt, der ikke kan soves væk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Ellen, bortset fra en påvirket nattesøvn, så har jeg haft det godt i dag.

      Slet
  2. God bedring. Jeg håber, du er frisk igen efter en god nats søvn. Vi har megen sygdom på arbejdet, der flytter sig fra ansat til ansat, - jeg håber som altid at gå fri.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eva, det blev blot ved dette, jeg har været på arbejde i dag. Vi har også flere, der er syge. Og som dig går jeg fri, det skal vi vist være taknemlige for.

      Slet