søndag, oktober 01, 2006

FØST EN HAL TIME PÅ DEN JEN SIDE SÅ...

Den anden side kom jeg aldrig over på ,så nu er der mærker på benet af sømmene fra cowboybukserne ( åh undskyld jeans bukserne, det hedder det jo nu ;-) )

Har sovet hele eftermiddagen, så havde jeg genvejsmiddag i fryseren tyede jeg til det nu, men kartoflerne er hentet , skrubbet og sat over, dressingen til bønne/porresalaten er lavet. I vores version er porrerne erstattet af rødløg og andet godt.

Nu mangler jeg bare at få sønnike helt vågen, han har haft weekend med teen-klubben, er jo leder, og de har haft spil/video marathon i frikirken. Der er fælleslokalerne bygget sammmen med kirkerummet, kun adskildt af en foldevæg. Der er ikke blevet til noget søvn, før han kom hjem i eftermiddags, men nu venter en musikaflevering, så lidt god mad og en god chokoladekage fra bageren kan vel hjælpe.

.....øv opdagede lige, at jeg ikke havde tændt for kartoflerne, så no more blogging lige nu. God aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar