tirsdag, oktober 31, 2006

EN NY DAG

Det er mørkt derude, i dag skulle vejret slå om, så kulden også indfinder sig. Jeg har masser af forventninger og forhåbninger til denne dag, noget som jeg venter skal ske, noget som jeg håber skal ske. Ikke de store ting, men ting som betyder noget i hverdagen.
Må dagen på arbejde glide let frem, og må vi få en god dag, hvor følelsen af at det lykkes er den herskende.
Må datteren få besked om, at lejligheden i Paris er booket til hende og veninden, det vil give ro til at glæde sig til 3 måneder i Paris til foråret.
Må de få en god dag herhjemme med sortering af kartofler.
Må sønnen opleve en god dag med kammeraterne på gymnasiet.
Må I alle få en god dag lige der hvor I er. :-)

6 kommentarer:

  1. Tak Lene og i rigtig meget lige måde til dig også :o)

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde søde Lene :-)

    SvarSlet
  3. I lige måde Lene! :-)

    SvarSlet
  4. tak til jer alle tre :-) her skinner solen, jeg sidder lige og forbereder stuegang.

    SvarSlet
  5. Hej Lene
    Håber at du har haft en god dag.
    Jeg er kommet rigtig godt igang med uddannelsen og bliver tanket op til den helt store guld medalje!
    Kigger forbi din side i ny og næ.....
    Hej fra TR

    SvarSlet
  6. Hej TR
    dejligt du gad kigge forbi, jeg glæder mig, til du kommer tilbage og til vore gode samtaler. :-)

    SvarSlet