tirsdag, oktober 31, 2006

SÅ ER DET SLUT

Biken er gået i hi, slut for denne gang. Denne vores anden sæson har været fyldt med gode oplevelser, vi har mødt masser af dejlige mennesker, både i Danmark og i Tyskland, vi har kørt 10.000 km i år.
Slut med at nyde morgenmaden med udsigt til Zugspitze, slut med BMWlagkager og gammeldags æblekager.
Slut med du og jeg ture, hvor vi har nydt hinandens selskab. Vi har set så mange smukke og skønne steder i Danmark, og vi glæder os til næste år.
Glæder os til selv at skulle arrangere en tur i vores område, så vi skal bruge vinterhiet til at køre rekognosceringsture i vores bil.
Glæder os til små og store oplevelser med den motorcykel, som jeg ikke var helt sikker på, jeg ville bryde mig om, men som jeg nu er blevet vild med.

2 kommentarer:

  1. Skulle I komme til at recognocere i nærheden af Fredericia, så send en mail inden - så skal jeg nok lave det der æblekage og kaffe :-)

    SvarSlet
  2. Tak Lizelotte,du kan tro det er noteret. :-)

    SvarSlet