lørdag, november 04, 2006

URENE SKAL IKKE HA SKYLDEN

men jeg følte mig godt nok dum, da jeg stod her, parat til at landmandens jagtkammerater skulle have morgenkaffe. Alt var linet op,rundstykker, diverse oste, syltetøj, juice, kaffe og te, og så kom jeg til at kigge på klokken. Den var 8, og de skal først komme klokken 9 !
Hvad tænkte jeg på, da jeg kom hjem sent i aftes efter aftenvagt, vi kunne ha sovet en time længere, og det betyder meget efter tre hårde aftenvagter. Landmanden havde godt nok tænkt sit, men han var jo travlt beskæftiget med at hente rundstykker, gøre hund og sig selv klar samt forberede jagtvognen (læs traktor med anhænger).
Nå men nu er jeg ihvertfald klar, god morgen

6 kommentarer:

  1. G´mooorgen Lene. Så står vi op! :-D

    Knæk og bræk til D´Herrer. Det er SÅ hygsomt med en jagttur.

    SvarSlet
  2. Tak Anita, landmanden har også glædet sig, og det er nogle dejlige mennesker alle sammen, så jeg tror det blir en god dag

    SvarSlet
  3. Ærgeligt, men alligevel rart at vide at jeg ikke er den eneste, der har haft forsinkede problemer med vintertiden.

    SvarSlet
  4. Ja jeg læste godt om dine problemer fru green :-)
    Nu nåede jeg så at skrælle kartofler inden de kom, så det var dejligt. :-)

    SvarSlet
  5. Jeg fik en rigtig god dag, og kunne glæde mig over, at 9 så forskellige mennesker kunne ha en dejlig dag bundet sammen af fælles glæde for jagt og natur

    SvarSlet
  6. @Lene: Ja, når det sker der hjemme er det nok mere som at få en time foræret.

    SvarSlet