mandag, november 20, 2006

Min intelligens ?

YOUR DOMINANT INTELLIGENCE

IS INTERPERSONAL INTELLIGENCE

Your Dominant Intelligence is Interpersonal Intelligence


You shine in your ability to realate to and understand others.
Good at seeing others' points of view, you get how people think and feel.
You have an uncanny ability to sense true feelings, intentions, and motivations.
A natural born leader, you are great at teaching and mediating conflict.

You would make a good counselor, salesperson, politician, or business person.
Tak Ella for testen, men jeg er jo sygeplejerske og har ikke planer om at gå ind i politik eller forretningsverden, men med det her, så må jeg da kunne sælge de nye lejringer til mine kolleger. Nu skal jeg blot finde måden, så de kan se , at de godt kan, selvom vi har travlt. :-)

2 kommentarer:

  1. Heyy - den personlighedstype må ligge til familien... ;-)

    SvarSlet
  2. Ja jeg har set det Lizelotte :-)

    SvarSlet