søndag, november 26, 2006

SVIMMELHED OG SVIEN I MAVEN

Nok ikke lige det Bilka vil reklamere med, at man kan få hos dem. men den er stensikkert hos mig, jeg får det fysisk dårligt, når jeg træder derind, mit mål bliver hurtigst muligt at komme ud, så huskesedlen skal være skrevet, ellers får jeg ingenting købt.

I dag reddede mine børn mig, datteren sagde "ta det bare helt roligt mor, vi hygger os sammen", og det gjorde vi, hun fik købt ting til kærestens adventskalender, jeg fik købt
buksbomkranse til dørene, lidt bånd og kugler dertil og et par planter til krukkerne udenfor

Sønnen gik lidt rundt i storcenteret først, der var propfyldt med mennesker. Herefter var han den galante vognfører. Vi nåede faktisk også ind i Merlin og fik brugt et gavekort til en juleCD.

2 kommentarer:

  1. Julecd'er er nu en god ting.

    SvarSlet
  2. Det er det fru green, og nu kommer de ud i bilen, som er mit yndlingslyttested. ;-)

    SvarSlet