torsdag, november 16, 2006

JEG KLAGER IKKE

El-giganten skal ikke få en eneste klage fra mig over, at de har lavet en fejl, faktisk så føler jeg mig godt behandlet.
Forhistorien er, at datteren opdagede, da vi kom hjem fra familieweekend, at hendes nye digitalkamera var gået i stykker. Skærmen havde fået en trykskade, kameraet kunne godt tage billeder, men når man ikke kan se motivet, så er der jo ikke meget ved det. Hun havde haft det hos sig hele tiden, undtagen når det lå på et bord i etui, så vi kunne ikke forstå det.
Landmanden og jeg drog til staden, gik til reklamationsskranken, og den unge mand fandt hurtigt ud af, at skaden højst sandsynlig var kommet fra etuiets trykknap, som en eller anden måske var kommet til at trykke ned mod kameraet. Så meget for at købe et etui for at beskytte! Det var ikke dækket af garantien, så han mente , det ikke kunne betale sig at reparere. Den ville vi ikke umiddelbart købe, så aftalen var, at kameraet skulle sendes ind mhp. et tilbud på reparation.
I forgårs fik vi så et brev om, at service var udført og vi skulle afhente det snarest, jeg ringede fluks til serviceafdelingen, og spurgte, om det er tilbuddet, vi skulle hente, for jeg troede, de ville sende det til os. Kort efter havde jeg den høflige unge mand tilbage i røret, der var sket en fejl, de var kommet til at reparere det uden godkendelse fra os, så vi skulle ikke betale noget.
Ja jeg klager ikke. Og det er hentet, og jeg betalte ikke en øre.


("skydække" taget af datteren)

7 kommentarer:

  1. En gang imellem har man lov at være heldig - og det helt uden sværdslag. Tillykke.

    SvarSlet
  2. Tak fru green, jeg prøvede meget ihærdig ikke at lyde for glad i telefonen. :-)

    SvarSlet
  3. Lige nøjagtig Liselotte :-)
    Godt for sådan en konfliktsky kvinde som jeg, at tingene løser sig af sig selv.

    SvarSlet
  4. Ved du hvad - vi køber efterhånden stort set ALT elektrisk hos el-giganten i Koldin - netop fordi vi plejer at få en super service dernede... måske er det landsdækkende!

    SvarSlet
  5. Flot service - mit kamera er blevet meget ridset på skærmen. Det opbevaret altid i etuiet, måske er det udsat for noget af det samme - måske jeg skulle prøve om jeg kan være lige så heldig i Japan Photo ;-)

    SvarSlet
  6. Vi har ikke købt så meget hos dem,Lizelotte, men det her giver da et godt indtryk af dem.

    SvarSlet
  7. Vi har jo lov til at blive positivt overrasket en gang imellem Ella så prøv :-)

    SvarSlet