lørdag, oktober 03, 2015

Oktoberlørdag

De unge instruktører i LOOP holdt lyserød lørdag, så eftermiddagskagen til medarbejderne blev dette i dag, så kan min kage godt vente til mandag. Det blev nemlig tømfrugtkurvenkage, så den er svampet af de små pære og æblestykker, der kom i.

P1030839

Dagens friske luft blev turen hen til læbæltet med hyldebær,  jeg nød egens små “frugter”, grøftekantens pynt og markens rigdom.

P1030840P1030841P1030842

Nu er første hold hyldebær sat over, jeg skulle gerne nå hen i et andet læbælte og plukke lidt mere til andet hold. I morgen står der nemlig kartoffelsortering på programmet.

P1030844

Et par enkelte pinde er det også blevet til, men jeg har også sovet og slappet af. Håber din lørdag har været lige som du gerne ville have den.

P1030846

9 kommentarer:

  1. Hanne, ja og den saftkoger er jeg glad for. Tak, jeg er også glad for farverne.
    Selv om du har været væk i lang tid fra det gotiske, så er det rigtig godt at du er gået i gang igen.

    SvarSlet
  2. En vidunderlig dag.
    Der var lyserødt mange steder i dag :-)
    Du har fået en del flasker med noget meget mørk rød skøn saft klaret. kan smage de skønne dråber når halsen sviger, næsen løber, eller bare fordi det er der, og det var koldt udenfor.

    SvarSlet
    Svar
    1. Abildjyde, lyserød var farven i lørdags :-)

      Slet
  3. Herligt med lyserøde kager.
    Hvor er du dog flittig på alle fronter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Eva, så retter jeg mig lige lidt op :-)

      Slet
  4. Jeg så, at der også er blevet afholdt "Hendes Verden-kjolens dag" eller sådan noget i den stil, hvor alle deltagere havde deres udgave af Hendes Verden-kjolen på. Lidt vildt. Jeg glæder mig til at se videre om dit strikkeforløb.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, så måtte jeg google den kjole og kan godt se, at min ligner starten på den. Det er dog Velfærdsmodellen fra Geilsk :-)

      http://www.geilsk.dk/butik/produkter/kjolestrik/velf%C3%A6rdsmodel/

      Slet
    2. Jeg kan godt se, det er to forskellige kjoler, selvom de minder om hinanden. Et stort arbejde under alle omstændigheder.

      Slet
    3. Conny, jeg er også spændt på hvornår kjolen kan tages i brug :-)

      Slet