lørdag, marts 11, 2017

Morgenmad og dis

Udenfor er det gråt og diset, men luften er fuld af forår og fuglesang. Hm, er det nødvendigt for mit indlæg? Havde jeg ikke lært at gå direkte til emnet? Jo, men emnet er faktisk dagen i dag, jeg havde håbet på solskin lige som i går, den norske vejrmelding for mit område lover dog også lidt sol. Men pyt, for jeg fylder til gengæld sol ind i mine stuer. Jeg har nemlig inviteret ni kvinder, som hver især har haft en betydning for mig i mit 10½ år som blogger. Jeg glæder mig, de kommer fra øst for bæltet, nord og syd for fjorden, og jeg er overbevist om, at de nok skal fylde huset med snak og latter.

Ikke mere snak og ord fra mig, tidsoptimisten har en plan, som skal holdes. Ha en dejlig lørdag.

diset morgenstund 2diset morgenstund

14 kommentarer:

  1. Godt selskab har sit eget solskin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Eric, det er så sandt og så kom solen frem, da gæsterne kom, perfekt :-)

      Slet
  2. Håber, I får en rigtig dejlig dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Randi, det blev en skøn dag :-)

      Slet
  3. God (blog)weekend fra mig! ❤️

    SvarSlet
  4. Husk ikke at tale i munden på hinanden. Om muligt, altså. God fornøjelse med kvindemødet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Jørgen, det var ikke muligt. Der var en snak uden lige :-)

      Slet
  5. Ønsker jer en skøn dag. Solen skinner flot her på Østsjælland, og det er vindstille. Håber også solen rammer det nordlige Jylland - ellers må I jo skabe en masse solskin indenfor :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Kisser, solen kom og vi fik gået en tur i det skønne vejr :-)

      Slet
  6. Ønsker også dig en skøn, skøn lørdag. Her Midt-i-Ingenting nyder vi foråret udendørs. Håber det er ligeså hos jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak KS, det blev så godt et vejr :-)

      Slet
  7. Har allerede set et par steder at det var en fantastisk dag. Ved der blev hygget igennem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Abildjyde, der blev hygget igennem :-)

      Slet