tirsdag, november 01, 2011

DER NYDES

Istvan nyder, at fruen synes, det er synd, at han ligger alene ude i bryggerset (læs= har fortolket Istvans trang til at bide hundetæpper i stykker som kedsomhed) og derfor har inviteret ham ind i stuen.

P1020630

Fruen nyder, at mens hun læser om interviewanalyse, så vasker vinduerne sig nærmest af sig selv udenfor. 15 minutter, fra bilen kører ind på gårdspladsen, til den kører igen. Ruderne er fyldt med vand, men konceptet med det specielle vand virker, der er ikke pletter, når ruderne er tørre.

P1020625

Mit hoved nyder ikke læsningen, så der skal snart en gåtur i den friske luft til, hvis jeg skal læse alt det, jeg har sat mig for. Men først skal sidste del af det her kapitel læses, der skal vist en kop varm hyldebærsaft til som nydelsesmiddel.

8 kommentarer:

  1. Det er sørme godt at være Istvan, han ligner nu også en der har det godt.. :-) God tur ud i luften, her i KBH er der ved at være blå himmel, så jeg ser frem mod min cykeltur om en times tid.

    SvarSlet
  2. Tak Inge, den blå himmel kom ikke frem her, og nu mørkner det, jeg fik gået en dejlig tur på en times tid :-) God tur hjem til dig.

    SvarSlet
  3. Han er en heldig kartoffel ham Istvan.
    Han ser nu ud som om han ikke helt tror på sit held;))
    Håber du fik dig tygget gennem lektierne, trukket frisk luft og sippet hyldesaft.
    God tirsdag aften

    SvarSlet
  4. Nyd endelig videre - det ville jeg også gøre med sådan en gang yderst billig vinduespudsning :-) Jeg kan desværre nok ikke lokke dem til at køre til Havdrup ;-)

    SvarSlet
  5. Håber fruen og Istvan kom ud, at gå i den friske luft.
    Kan en god aften Lene

    SvarSlet
  6. Jeg smiler når jeg ser på bildet av Istvan. Han har så morsomt blikk, den bikkja. Flott hund!

    SvarSlet
  7. Den der vinduespudser måtte gerne komme et smut til Aarhus.

    God onsdag til dig.

    SvarSlet
  8. Tak Hanne, jeg nåede det hele og Istvan er hurtig til at lære,nu går han ind også når han ikke er inviteret :-)

    Tak Ellen, mit hus rubriceres som 2 etagers pga de mange vinduer, men det er jo stadigt billigt og dejligt nemt :-)

    Tak Conny, vi kom begge ud at gå :-)

    Tak Elisabeth, vi er også glade for ham :-)

    Tak i lige måde Eva, ja de kunne vist godt oprette filialer andre steder :-)

    SvarSlet