onsdag, november 16, 2011

MAGI - EN UNDSKYLDNING?

Jeg havde travlt i morges, jeg skulle nå at komme omkring min arbejdsplads, før jeg skulle møde på skolen (midt i morgentrafikken i centrum af Aalborg, hvor let tror I egentlig det er?) . Selvom jeg havde timet morgenstunden, så tager det altid længere tid at skrive blogindlæg, end jeg tror (og nej jeg er ikke så struktureret, at det bliver gjort aftenen før).

Ud af døren, trække himlens klare frostluft dybt ned i lungerne, nyde solens farveleg på himlen. “Du har ikke tid til at fotografere”, mumlede jeg indædt, indtil jeg drejede bilen ud på vejen, så MÅTTE jeg fotografere.

P1020766

Faktisk kom jeg ikke senere end de andre i gruppen, vi kom alle listende ind i grupperummet lidt over det aftalte klokkeslet. En mumlede om glatte veje, jeg mumlede morgentrafik i centrum, men den smukkeste undskyldning ligger nu her på bloggen.

P1020770

11 kommentarer:

  1. Hvor smukt! Kan godt forstå du var nødt til at tage de billeder. Tak for at du delte dem med os andre. Knus og god aften fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    SvarSlet
  2. Wauuuu tak fordi vi må se din undskyldning :-) og du har ret den er fantastisk smuk.

    SvarSlet
  3. Godt, du standsede for at fotografere. Jeg gjorde det nemlig ikke ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg var simpelthen nødt til at løbe på stranden i morges - vejret var så smukt! Men jeg kunne ikke have mit kamera med - så tak for billederne:-)

    SvarSlet
  5. Åh suk. Dét var en smuk morgenhimmel! Rigtig god undskyldning.
    Her var der skyer hele morgenen, så ingen magi til os. Tak fordi du deler :-)

    SvarSlet
  6. Det er JEG glad for at du tok deg tid til. Fantastisk, spesielt det underste.

    Selv glemte jeg mitt kamera på vei til jobb i dag. Det var en fabelaktig soloppgang kl 8.15. Som en solgul appelsin gle den sakte over øyer i havets horisont :o)
    Det flotte skuet sitter istedet på netthinnen min.

    SvarSlet
  7. En fantatisk undskyldning for at komme for sent...Smukt og det er man da nødt til at stoppe op for at se på eller fange et billede af..;D

    SvarSlet
  8. Så fik vi glæde af at du kom for sent. ;-)
    Smukt billede af en dejlig morgenstund

    SvarSlet
  9. Jeg kom en hel halv time for sent af præcis samme årsag :-) - måtte absolut parkere mig selv ved stranden for en lang stund.
    Og det var så absolut den forsinkelse værd!

    SvarSlet
  10. Det er da en dejlig grund til at komme lidt for sent.
    Morgenerne er så smukke lige nu, og jeg nyder solopgangen fra cyklen.

    God torsdag til dig, med eller uden forsinkelser:)

    SvarSlet
  11. Tak alle sammen, det var så smuk en morgen, endnu er lyset ikke brudt frem, så om denne dag byder på samme syn, vides ikke :-)

    SvarSlet