tirsdag, februar 10, 2015

Morgenmotion med indbygget stigende lysniveau

Jeg har stadig fri og dermed mulighed for at lægge min motion, hvor jeg vil. I dag har jeg en tidlig aftale med en kollega. Hun har været til konference i England og skal i morgen fremlægge for os andre det, hun har fået ud af de tre intense dage. Hun vil gerne have lidt sparring med mig, så da vi begge har fri i dag, kombinerer vi det med formiddagste. For at få vendt rytmen stod jeg op sammen med landmanden, og da han var gået i gang med arbejdet, gik jeg mig en tur ud ad landevejen. Jeg behøver ingen lampe, som langsomt lader lyset komme ind i min dag. Jeg har den helt gratis udenfor. God tirsdag til dig.

P1010733

P1010735

P1010740

P1010744

P1010745

20 kommentarer:

  1. Tak for dejlige billeder af en smuk morgen. God dag hos dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, det er en skøn dag i dag :-)

      Slet
  2. Se, hvilken morgenstund.....
    Det var da en vidunderlig start på dagen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, en dejlig start på dagen :-)

      Slet
  3. Smuk, smuk himmel. Håber du fik sovet ordentligt i nat!

    SvarSlet
    Svar
    1. Benedicte, himlen viste sig rigtigt frem og tak jeg fik sovet i nat :-)

      Slet
  4. Det er skønt med "den store lygte".

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, jeg glæder mig til når lyset følger mig på arbejde :-)

      Slet
  5. Waugh sikke nogle dejlige billeder. De minder minder mig om Grundtvigs salme fra 1853 "Morgenstund har guld i mund", Af og til har salmedigterne ramt lige på kornet, så der ikke er så meget at tilføje.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne, ja den salme beskriver det så godt :-)

      Slet
  6. Lys kan altså bare gøre det fine ved en ellers lidt trist lang lige landevej... dejlige billeder....

    SvarSlet
    Svar
    1. Overleveren, tak, ja lyset gør noget særligt ved en landevej :-)

      Slet
  7. Smukke, smukke billeder. Det var også smukt her i morges, da jeg kørte på arbejde, men inden jeg nåede frem, var det tåge. Øv altså! Det varede det meste af formiddagen inden den lettede og lod solen komme frem. God aften til dig og landmanden fra

    fru Jensen
    Gudhjem

    SvarSlet
    Svar
    1. Fru Jensen, tak og øv at I skulle have tåge, jeg håber solen skinnede på jer senere :-)

      Slet
  8. Du havde den samme smukke himmel som os - dejlig var den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, dit indlæg i går inspirerede mig til gåturen, mens solen stod op :-)

      Slet
  9. Det er så dejligt at komme ud at gå om morgenen, dejlige billeder (fra 2014?) ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, og først nu er der et kvikt hoved, der ser det! Tak det skal da rettes :-)

      Slet
    2. Og når du har rettet det, så,fortæl mig, hvordan jeg får live writer til at huske min indstilling...jeg må nemlig hver gang skrive navn og årstal ;-)

      Slet
    3. Anne, jeg skal vist have fat i Inge, for jeg kan overhovedet ikke huske. hvor jeg lavede denne faste indstilling :-)

      Slet