søndag, januar 25, 2015

Søndagen lakker mod enden

P1010658

Søndagen bød på morgenbord, som jeg ikke havde sørget for, det havde landmanden.

Søndagen bød på gåtur hen over klitter og ned til vandet.

Søndag bød på tjek af sommerhus, tagplader havde forskubbet sig, det ordnede landmanden. Planterne trængte til vand, det sørgede landmandsfruen for.

Søndagen bød på kontorarbejde.

Søndagen bød på god gedigen søndagsmad: oksetværreb med kartoffelmos, det sørgede jeg for.

Nu skal der drosles ned med en kop te, en bog og måske en ostemad. Søvnen skulle gerne indfinde sig i rigelige mængder inden hverdagen i morgen.

P1010660

12 kommentarer:

  1. God nat - og god uge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jørgen og i lige måde :-)

      Slet
  2. Med frisk havluft og bølgebrus i sindet skulle du gerne kunne sove rigtigt igennem!
    Sov godt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne, søvnen kom heldigvis :-)

      Slet
  3. Så håber jeg, at du fik sovet lige så godt som jeg. God mandag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde Eva, søvnen var der, ikke af den højeste kvalitet, men dog i tilpas mængde :-)

      Slet
  4. Håber du blev indfanget af søvnen... ellers ville det da være unfair.. for mon ikke både mand og hund sov ganske fortrinligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Overleveren, alle fik søvn og det var det vigtigste :-)

      Slet
  5. DIn weekend lyder som balsam for sjælen :-) Vi er også blevet gode til at prioritere at have sådanne "lave ingenting" weekender for at sikre strøm på batterierne.

    Jeg håber du fik en god søvn og nu er frisk til en ny uge KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette, jeg fik sovet og fik da i sandhed slappet af :-)

      Slet
  6. Dejlig søndag hos jer, håber du og søvnen fandt hinanden.. God mandag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, vi fandt hinanden :-)

      Slet