søndag, februar 01, 2015

84 år og noget om en artikel. (nu med link)

I dag bliver min far 84 år. Det skal fejres, så vi fire søstre mødes hos ham med boller, ost, fastelavnsboller og kage. Som min ene lillesøster sagde til den anden lillesøster: hold da op så meget til kaffebordet, du ligner mor :-) Hvortil svaret lød: 84 år så skal man have masser af kage! Selvfølgelig skal man det.  Jeg er dog stadig mæt efter morgenmaden i København.  Nu venter jeg på flyet hjem så jeg kan pakke mit bidrag til kaffebordet og køre sydpå. Mens jeg venter, læser jeg boligsektionen i Politikken, hvor datteren er med i temaet singleboliger. Det er en rigtig fin artikel, og når jeg kommer hjem,  skal den nærstuderes mere. Men lige nu vil jeg benytte flyturen til at tage en powernap.

Her skinner solen dejligt, håber den også skinner på dig.

22 kommentarer:

  1. Jeg må vist lige se Politiken i morgen på job :-)
    God flyvetur hjemad, her holder jeg et vågent øje med Dittes fly til LA...så min søndag er dejlig og endnu bedre , når jeg ser at flyet er landet godt "over there" og jeg har modtaget den lovede sms :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, tak og håber I har hørt fra Ditte :.-)

      Slet
  2. Jeg var heldig, at vi netop i dag starter abonnement på ny hos Politiken, så jeg har lige siddet og læst om din flotte datter og hendes spændende lejlighed.
    Og tillykke med din far.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Conny, hun har en hyggelig lejlighed, så det er spændende nu hvor de skal til at bo to i den, hvordan det så går :-)

      Slet
  3. Tillykke med din far - håber I har haft en dejlig dag. Det fik mig lige til at tænke på at min far kunne være fyldt 83 i næste weekend. Jeg kommer vist desværre ikke lige i nærheden af dagens udgave af Politiken - kan det ses online for det kunne være sjovt at læse om din datter. Jeg håber at helingen af hendes kraveben går den rette vej og at der ikke er komplikationer

    Fortsat god søndag KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette, helingen går fremad, men de holder kort snot i hende. Nu er artiklen på nettet:
      http://politiken.dk/forbrugogliv/boligogdesign/ECE2528175/eneboeren-jeg-foelte-mig-taknemmelig-da-jeg-fik-mit-eget-sted/

      Slet
  4. Den artikel har jeg ikke mulighed for at læse, og jeg kunne desværre ikke finde den online :-(
    Tillykke med din far!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen :-)
      Artiklen er nu på nettet.
      http://politiken.dk/forbrugogliv/boligogdesign/ECE2528175/eneboeren-jeg-foelte-mig-taknemmelig-da-jeg-fik-mit-eget-sted/

      Slet
  5. Tillykke med Din far, jeg fandt heller ikke artiklen online.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge. Du får også linket i kommentaren :-)
      http://politiken.dk/forbrugogliv/boligogdesign/ECE2528175/eneboeren-jeg-foelte-mig-taknemmelig-da-jeg-fik-mit-eget-sted/

      Slet
  6. Tillykke med din far.
    Det er en fin artikel og en skøn lejlighed din datter har skabt sig - og sjovt at læse om hendes genbrug af dit gamle tøj. Hvor er det dejligt at det bliver brugt med glæde; det er jo derfor vi nødig smider noget ud, ikke?

    SvarSlet
    Svar
    1. benedicte, tak og ja det er da derfor, jeg aldrig smider ud ;-)

      Slet
  7. Tillykke med din far. Jeg håber, I havde en god dag sammen med ham.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne, vi havde en dejlig dag sammen :-)

      Slet
  8. Stort tillykke med din far. Håber i har haft en go´ dag. Øv , den avis kommer jeg heller ikke lige i nærheden af....du må gi´ et mere udførligt referat, det kunne være spændende.

    Hilsen Joan M.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Joan, vi havde en god dag med latter og masser af kage :-) Artiklen er nu komemt på nettet:
      http://politiken.dk/forbrugogliv/boligogdesign/ECE2528175/eneboeren-jeg-foelte-mig-taknemmelig-da-jeg-fik-mit-eget-sted/

      Slet
  9. Aha, det var det du skulle som ikke lige lod sig ændre... kan godt forstå prioriteringen i kalenderen hvad det angår.

    Undlader at lede efter en artikel de andre siger ikke kan findes...

    SvarSlet
    Svar
    1. Overleveren, ja jeg skulle jo nå det hele i denne weekend. Nu er artiklen kommet:
      http://politiken.dk/forbrugogliv/boligogdesign/ECE2528175/eneboeren-jeg-foelte-mig-taknemmelig-da-jeg-fik-mit-eget-sted/

      Slet
  10. Tillykke med din far. Fint at I kan samles om kaffebord og kage.
    Men en noget stabadserende dag....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne, det blev en hård weekend, men med lutter gode ting :-)

      Slet
  11. Tillykke med både far og datter :-) Af en eller anden grund var jeg med det samme klar over det var din datter, da jeg sad og læste min søndagsavis :-) Du har vist også nævnt der ville komme en artikel i en af de store dagblade.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pollyanna, ja jeg havde nævnt det, og nu var artiklen her :-)

      Slet