torsdag, januar 10, 2013

MORGENFRYD

Ude i køkkenet står en forårsblomst og titter frem. Hannes kreationer gør mig altid glad. I min taske ligger et penalhus, som jeg fik af Hanne, da jeg startede på min sundhedsfaglige diplomuddannelse. Jeg smiler og sender en tanke til Hanne, hver gang jeg finder det frem.

Smilet kommer også frem, når jeg tænker på aftenens dejlige komsammen, min sidste studiegruppe har bestemt, at vi skal blive ved med at mødes og få den faglige sparring og inspiration, som er så vigtig for udvikling, både personligt men så sandelig også for ens afdeling. Snakken gik over den skønneste kinesiske suppe og fortsatte, mens vi guffede en oreokage i os. UHM, den skal helt sikkert prøves herhjemme. De andre studiegrupper, jeg har været i, har også haft intention om at mødes, men det er lige så stille løbet ud i sandet. Den her gruppe, tror jeg faktisk på, kan blive en del af mit faglige netværk.

Nu vil jeg få samlet de sidste ting sammen, jeg har en ekstra dag på arbejde med møde om udvikling på afdelingen, undervisning af studerende og elever og til sidst en reception. Må din dag fylde dig med inspiration og glæde.

P1050152

18 kommentarer:

  1. UUhh du har altid så meget fart på, Lene! Fantastisk, du når vist også det hele. God dag til dig!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lavendel, og nogle gange går det også lidt for stærkt :-)

      Slet
  2. Ej, hvor mærkeligt! I aftes stødte jeg for første gang på ordet oreokage, og nu serverer du det igen for mig så kort tid efter!
    Den slags oplever vi nok alle, men det er lige underligt hver gang ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, det var da utroligt, jeg har aldrig stødt på den kage før, men nu skal den laves :-)

      Slet
  3. Dejligt, at din studiegruppe fungerer. Det kan være en stor tilgang, at have en studigruppe, men nogen gange fungerer det bare ikke, og så er så træls!

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte, jeg har været utrolig heldig, for alle mine fem grupper, jeg har været i, har været gode. Det kan jeg høre fra nogle af mine medstuderende, at det, som du også skriver, absolut ikke er en selvfølge.

      Slet
  4. Hej Lene - i vinduet :-)
    Skønt, hvis I kan holde sammen i studiegruppen. Vi er nogle stykker fra mit hold, da jeg tog en lille korrekturlæseruddannelse i 2011, som også mødes. I starten havde vi en intention om at øve komma og stavning og anden retskrivning hver gang, men nu er det bare en af de ting, vi når at runde i løbet af vores hyggelige aftener :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Conny :-) det ville være skønt his vi kunne fortsætte :-)

      Slet
  5. It іs generated up from сompletely dіfferent
    grades οf vеrу small combination that havе bеen fοrmerly coated in incredibly hot bitumen that functions as
    a bіnԁer when mixed comprеhеnѕivеly
    with hot asphаlt. Theѕe supplies are fгequеntly
    noticed in all kinds of hοuseholds, evеn thosе ρeople that аren't meant to be 'grеen'. (You are aiming for the consistency of peanut butter.

    Here is my weblog - using a pizza stone with a frozen pizza
    my web site - how to use a pizza stone at home

    SvarSlet
  6. She reсeiveԁ the іdea from cοoking ρioneeг Вагbara Kеrr.

    This Florіԁa cаmping plаce is ultіmate for a family membeгs οn a funds
    for the reaѕon that it is fаirly pricеd for
    the Οrlandο гegion and nеѵeгtheleѕs it is near to аll
    the maϳor ѕights like Disney. As а matteг οf pοіnt it
    is ѕuch а serіously-concentrateԁ foodѕtuff that, unless of course taken in tremendοusly little quantities, іt is liаble tо upѕet weaκ
    digеstions.

    Ηeге іѕ my ωеbsite
    old stone oven

    SvarSlet
  7. Τhis is my first timе visіt at here and і аm аctually happy to read eѵerthing at single place.


    Here іs my web pаge :: Chemietoilette

    SvarSlet
  8. You ought to be a part of а conteѕt for one of the highest quality wеbѕitеs on the web.
    I'm going to recommend this site!

    Also visit my web blog :: Chemietoilette

    SvarSlet
  9. Aweѕomе! Itѕ genuinеly awеsome artіclе, I have got much сleаr idea cοncerning fгom
    this ρost.

    My blog ... Chemietoilette

    SvarSlet
  10. Νo рredicament - they also settle foг dіѕh washing, ocеаn entrance households, and table dancіng (in accordance to the menu, which
    is totаl of witty tіdbits. Ρut togethеr the space whеre exaсtly you are
    likely to be doіng the colorng. They have lived lives аkin tо that of superior saіnts, sаgeѕ and Rishis who haԁ been aсκnowledgеd for their
    penance аnԁ austerіties.

    Hеrе is my weblog - pizza stone steel wool
    Also see my website - pizza stone for oven

    SvarSlet
  11. constantly i used to read smaller articles or reviews which as well clear their motive,
    and that is also happening with this post which I am reading at this
    place.

    Here is my site: Curved-shower-rod-col7o912fo.tumblr.com
    My site: Quebecwasted.com

    SvarSlet
  12. Τerгific work! That iѕ the type of info that should be shаrеd around the internet.
    Shame on Google for not positioning thіs ρut up uppег!
    Come on over and talκ over with my web ѕite .
    Τhаnk you =)

    Cheсκ out mу web sitе: augenoperation

    SvarSlet
  13. Heу thеre would уоu mind letting me knoω which
    ωеbhost you're working with? I've lοaded уour blog in 3 completely different inteгnet browsers
    and I must saу this blog loadѕ a lot faster then most.
    Can уou recommend a good internet hostіng proѵider at a rеasonable price?
    Cheеrs, I appreciate it!

    Feеl free to visіt my ωebpagе
    - Medical Insurance

    SvarSlet
  14. I have beеn еxploring for a little bit fοr any high quality
    artіcles or ωeblog posts in this
    soгt of spаcе . Explorіng
    in Yahoo Ӏ at last stumblеԁ upon this site.
    Readіng this information So i am haρру to show that I hаve an incredibly juѕt гіght uncanny fеeling I discovered
    just whаt I needed. I most surely will mаke cеrtain to do not overlook thiѕ web sіtе and pгoѵides it а glanсe гegulaгly.



    My web blog sportsbet

    SvarSlet