mandag, november 10, 2014

DET ÆNDREDE SIG

Egentlig havde jeg sat mig for at skrive et indlæg om vores motorcykelferie i sommer, overskriften var klar inde i hovedet. For sjov skyld tjekkede jeg på bloggen, om jeg havde skrevet det før. Og frem dukkede flere indlæg, og jeg glemte alt om motorcykelferie og læste. Tænk jeg havde allerede glemt nogle af episoderne og blev så glad ved at læse indlæggene igen. Jeg havde glemt, at min mormor havde skrevet digt om søvnløshed, jeg havde glemt at jeg havde overnattet hos min far, og han kunne huske det senere på dagen, da jeg tog diplommodul i Århus. Der var så mange ting, jeg havde glemt, men de dukkede frem fra hjernens hukommelseslager, da jeg læste. Og så brugte jeg tiden på at læse frem for at skrive og finde billeder.

Nu må jeg hellere være flittig, jeg har været i LOOP sammen med en korveninde og jeg skal til fodterapeut og fysioterapeut i eftermiddag, og mellem de to tider skal jeg nå et ekstraordinært personalemøde. Der skal vaskes tøj, vaskes op, hakkes fars og smøres frokost, inden jeg drager fra gården igen. God mandag til dig.

P1010335

6 kommentarer:

  1. Dejligt at have en virtuel dagbog der kan understøtte hukommelsen.. :-)
    Rigtig god dag Lene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, det er så godt, og jeg overvejer stadig om jeg skal finde en masse penge og få lavet indlæggene til bøger, som du gør :-) Og tak

      Slet
  2. Jeg kan også falde helt i staver over egne minder, når jeg læser tilbage i min egen blog :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, det er så hyggeligt :)

      Slet
  3. Dejligt at have skrevet om livet, og det kan findes igen, så du kan opfriske alle disse dejlige oplevelser :-)

    Uha, jeg tabte pusten mht. din to do liste. Godt det ikke er min.

    SvarSlet
    Svar
    1. Abildjyde, det er sjovt at genlæse tidligere indlæg :-) Og jeg droppede personalemødet, kunne ikke nå det :

      Slet