tirsdag, november 25, 2014

LANGSOM START

Det har næsten været som en weekend, landmanden kunne tage en langsom morgenstart og jeg har jo fridag, så vi har nydt morgenmad med resterne af brormands boller og det lokale mejeris gode oste. Natten har været fyldt med urolig søvn, så da først jeg faldt i søvn, sov jeg, indtil morgendæmringen startede. Eftermiddag og aften skal fyldes med gode kvinders snak, først skal jeg på cafe med en studiekammerat, bagefter skal jeg på strikkecafe, men allerførst skal fridagens lyse timer bruges på kontorarbejde og jagt på svundne ting. God tirsdag til dig.

Morgenvindue med og uden lampe tændt i baggrunden.

P1010392P1010396

16 kommentarer:

  1. God solskinsdag til dig - og god strikkeaften :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle, det blev en god dag helt igennem :-)

      Slet
  2. Dejligt at kunne vågne langsomt efter en bøvlet nat. Nyd de lyse timer - og at solen skinner. Og tur på diverse caféer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Fruen i midten, og jeg nød solskinnet, kom dog aldrig ud at gå, men valgte LOOP ;-)

      Slet
  3. Det lyder fredfyldt og dejligt! Tænkte på dig i morges, da jeg læste i avisen om et tv-program om demente og musik - har du set det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Charlotte, den udsendelse har jeg ikke set, ved du hvilken kanal det var på?

      Slet
    2. Jeg så bare en anmeldelse i Politiken. Det er åbenbart på Netflix, "Alive inside, a story of Music & Memory" ist: Michael Rosatto-Bennet.

      Slet
    3. Charlotte, den må jeg søge efter, tak :-)

      Slet
  4. Det lyder som en dejlig morgen og en skøn tirsdag. Mange tak, også min tirsdag har været fredfyldt og med godt selskab.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ilse, din tirsdag lyder også som en dejlig dag :-)

      Slet
  5. Man burde altid kunne starte i eget tempo. Jeg nyder det nu, men måske så meget mere, netop fordi jeg ikke altid har kunnet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, men som med alle andre gode ting skønner man nok ikke på det, hvis det altid var sådan :-)

      Slet
  6. Det lyder som den dejligste start på dagen. Og slutte med strikkecafé, er nok heller ikke så ringe....

    Hvor er det sjovt med de to billeder og det forskellige udtryk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva, den strikkecafe er den rene energibooster. Ja jeg synes også det var sjovt at billederne blev så forskellige :-)

      Slet
  7. En vidunderlig fridag og med så smuk vejr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Abildjyde, det var det og tusind tak for dine kommentarer :-)

      Slet