torsdag, september 14, 2006

BLOGGETID YEAHH

Jeg har holdt mig på måtten hele dagen, der var masser af ting der skulle gøres. Syg medarbejder herhjemme gjorde, at jeg måtte hjælpe til, da jeg kom hjem. Gæster i morgen gjorde, at der kun var i aften til at få ryddet op og støvsuget. Datterens haremsbukser blev syet færdig, så spisebordet kunne få sin funktion tilbage.

Og nu har jeg sat mig med en kop te og en bolle med ost, klar parat start, jeg er for træt!! Jeg orker ikke at kommentere, jeg orker ikke at finde på noget at skrive, øv :(

En anden dag måske ;)

3 kommentarer:

  1. tak Liselotte
    søvnen blev ikke den bedste, men dagen er dejlig ny, og i morgen har jeg fri :-)

    SvarSlet
  2. Vi skal nok holde øje med hvad du skriver - og ikke svigte dig :-)

    Sku' hilse fra min mor - jeg har lige snakket i tlf. med hende, og hun er altså ret vild med din blog :-)

    SvarSlet
  3. Tak Lizelotte og hils din mor

    SvarSlet