lørdag, september 09, 2006

SIKKEN DEJLIG DAG DET ER I DAG ÅH ÅH ÅH

Uhm, det er længe siden at jeg har kunnet vågne langsomt op sammen med landmanden ved min side, der er næsten altid en af os, der arbejder.

Solen skinner, der er god te på kanden, i dag er det royalt nemlig "kronprinsesse Mary te", den er dejlig krydret, ikke for meget og samtidig blid. Hjemmebagte kartoffelboller, ost og syltetøj, mit hjerte hvad vil du mere ;-)

Avisen er hentet ind, jeg skulle lige blogge, men nu vil jeg sætte mig i terassedøren og læse avis.

I eftermiddag skal venner overraskes af to bikere, så håber vi, de giver eftermiddagste. Det bliver skønt at køre en tur, det har der ikke været vejr og tid til, og så kan vi mindes sommerferien.





I aftes havde jeg den nemmeste aftenvagt i mands minde, jeg havde 5 patienter, normalt har jeg 15 ! Det var dejligt, jeg havde tid til at være omkring en dårlig patient. Jeg prøvede at lejre hende efter den nye måde, som jeg har været på kursus i og undervist personalet i. Hun lå så godt. Nu skal jeg bare ved eksemplets magt overbevise de andre om, det ikke tager længere tid, når vi er blevet vant til lejringerne.

Nå ikke mere blogging, tilbage til lørdagshygge med familien.

1 kommentar: