onsdag, januar 23, 2008

LANDEPLAGE

Lige om lidt står der gospel på programmet, så jeg kan lige nå at være med på 31 spørgsmål og kun et ord til hvert svar:

1. Hvor er din mobil? køkkenbordet
2. Din kæreste? mandfolk
3. Dit hår? tungt
4. Din Mor? viljestærk
5. Din Far? håndelag
6. Din favoritting? Computeren
7. Hvad drømte du om i nat? glemt
8. Hvad drikker du helst? te
9. Drømmebilen? ingen
10. Hvilket rum er du i nu? fjernsynsstue
11. Din eks? ?
12. Din største skræk? demens
13. Hvad vil du være om ti år? børnesygeplejerske
14. Hvem var du sammen med i går aftes? landmanden
15. Hvad er du ikke? voldelig
16. Det sidste du gjorde? madlavning
17. Hvad har du på? strømper
18. Din favoritbog? Stilhedens barn
19. Det sidste du spiste? frikadeller
20. Dit liv? dejligt
21. Dit humør? træt
22. Dine bedste venner? familien
23. Hvad tænker du på lige nu? sang
24. Din bil? grå
25. Hvad gør du lige nu? skriver
26. Din sommer? motorcykelture
27. Civilstatus? gift
28. Hvad er der på dit TV lige nu? håndbold
29. Hvornår lo du sidst? i dag
30. Hvornår græd du sidst? glemt
31. Skole? gerne

Leg bare med, hvis du har lyst.

6 kommentarer:

  1. Hold da op Lene, jeg ville sandelig også have undret mig rigtig meget om du havde været voldelig :-)

    SvarSlet
  2. Det er jeg glad for at høre, fru koch :-)

    SvarSlet
  3. Det er jo svært at skulle fatte sig i så kort korthed, er det ikke?
    Selvom man skal udvikle sig, siger de kloge, så synes jeg næsten, det er synd for apopleksipatienterne, at du tror, du kommer til at forlade dem - selvom børnene nok ville sætte stor pris på dig også. Men du virker så omsorgsfuld og kompetent på apopleksiområdet.

    SvarSlet
  4. Conny, jo men det er sjovt :-)

    Tak for tilliden, og jeg er også blevet usikker på, om jeg kan holde til fortsat at arbejde i forskellige vagter, samtidig med at jeg skifter afdeling.
    Men jeg har altid set mig selv som børnesygeplejerske, var det i 5 år og forlod det kun, fordi de ikke kunne tilbyde mig deltid, efter jeg fik mit første barn. Så et eller andet sted har jeg nok stadig lysten til arbejde med børn.
    Vi får se :-)

    SvarSlet
  5. Jeg elsker denne lille quiz. Hav en god weekend.

    SvarSlet
  6. tak i lige måde Tina :-)

    SvarSlet