lørdag, januar 19, 2008

RUSK OG REGN

Udenfor rusker det godt, men ifølge nyhederne har det været en rolig nat. Når landmanden kommer tilbage fra stalden, kan jeg få en melding.


Turen over til affaldscontaineren afslørede, at det ikke regner lige nu, men blæsten tog godt fat i kameraet.


Jeg kan næsten ikke komme i gang med dagens dont. Det er det samme hver evig eneste gang, jeg sætter rengøring på programmet.

Men bagefter er der bagning, madlavning og hygge med hele familien, for datteren med kæreste og sønnen kommer hjem til spisning i aften, hvor vi fejrer landmanden endnu en gang.

Ha en god lørdag.

10 kommentarer:

  1. Åh ja, den kære rengøring! Jeg har i dag fået forbud mod at starte, før min mand er kommet hjem fra arbejde ved 14-tiden...han vil også ha' lov at være med. :-D
    Og forresten da...et forsinket tillykke til landmanden! :-)

    SvarSlet
  2. Kan i ha` en hyggelig aften og jeg håber ikke at stormen har bragt forstyrrelser med sig.
    God weekwend fra det vestjyske

    SvarSlet
  3. Også rigtig god lørdag til dig, Lene, det lyder hyggeligt med jeres arrangement i aften.

    SvarSlet
  4. Lea, sikke en mand at have. Min er taget afsted for at hjælpe venner med renovering af sommerhus (heldigvis indendørs)

    Tak i lige måde Henry, umiddelbart er der ingen skader, det blev jo roligere end først antaget

    Madame, ja det kunne jeg jo ikke løbe fra ;-) så I må undvære mig over i København :-) ha en rigtig dejlig dag og hils.

    SvarSlet
  5. Lene jeg tror jeres aften bliver så dejlig...vi andre må se dig en anden gang.god weekend....og kom så igang med den rengøring, så er den hurtigere overstået :-)

    SvarSlet
  6. Sikke nogle vilde skyer, men det skulle jo også ramme oppe ved jer. Vi har blæst, men sol og høj klar himmel, så smukt og det kalder virkelig på en gåtur

    SvarSlet
  7. Tak for sparket, Anne ;-) jeg skulle jo ikke sidde her ved computeren, men nu er hadeobjekt nr. 1 badeværelset da taget :-)

    SvarSlet
  8. moster tulle, det blæser stadig, men det er mildt, så jeg skal også ud en tur i eftermiddag.
    Ikke mere snak, fat i støvekluden og i gang :-)

    SvarSlet
  9. Tillykke med landmanden :) - og go' fornøjelse med rengøringen - det er jo rart når det er overstået, selvom det kan være svært at komme i omdrejninger.

    SvarSlet
  10. Tak Margrethe,jeg har lige hentet datteren, så nu skal de sidste rum ha en tur :-)

    SvarSlet