søndag, januar 20, 2008

STILLE SØNDAG


Ingen gad rydde op, tømme opvaskemaskine etc. i går, så mens landmanden er i stalden, går jeg rundt og nyder det stille tempo.

Søvnen har været sammenhængende og god de sidste nætter, men jeg tror ikke, jeg skal forsætte med rødvin hver aften ;-) Som med sovepiller vænner kroppen sig jo til virkningen og vil have mere, så jeg må finde en anden løsning.


En travetur tror jeg mere på, der er mildt udenfor, så det må være mit selvforkælelses projekt i dag.

9 kommentarer:

  1. Lyder godt, Lene - og roen og den stille skønhed "emmer" fra billederne :-)

    SvarSlet
  2. Lene, jeg ser huller i skydækket. Jeg tror det ender med sol - og så er en gåtur i dine omgivelser jo en skøn søndagsaktivitet - god tur :-)

    SvarSlet
  3. Sådan en weekend er guld værd.... også for nattesøvnen :)

    SvarSlet
  4. Sikke skønne billeder, der emmer af forår. Når du er færdig med din sunde gåtur..så send lige Solen herned, det mildest talt regner her nu. :-)

    SvarSlet
  5. vi går om lidt...Eddie, Peter og jeg...håber du havde en god tur..
    :-)

    SvarSlet
  6. Vi skal også ud at gå nu - sikke vi da skal ud at gå alle sammen ;-)

    SvarSlet
  7. et cetera, stille rolige dage er guld værd :-)

    solen er også kommet her, Liselotte :-)

    Jette, uden søvn duer vi ikke :-)

    Johanne, jeg har pustet, men om det virkede ved jeg ikke :-)

    Anne, jeg kom afsted samtidig som I, luften var dejlig mild :-)

    Madame, gåture ovenpå en dag med øl og ingen mad ;-) er altid godt. Her var det vist for meget mad, der skulle motioneres væk :-)

    SvarSlet
  8. Pass deg nå, Lene. Du kan jo også komme til å bli avhengig av traveturene, og det kan være verre enn å være avhengig av et enklet glass rødvin.

    SvarSlet
  9. Mon dog Hege ;-) lidt rødvin i weekenden og så traveturene resten af ugen :-)

    SvarSlet