tirsdag, maj 30, 2017

Det har helt sikkert set sjovt ud

Bare en halv time – det løfte har jeg givet mig selv. Jeg anerkender, at jeg er træt og at jeg falder sammen i sofaen efter arbejde, men bare en halv time skal jeg gå mod den træthed,  og i dag blev det så en gåtur. Faktisk blev det til 50 minutter og dermed 5 km, fordi jeg ringede min ældste lillesøster op. Vi snakkede vældigt, så jeg gik bare derudad. 2,5 km hjemmefra vendte jeg om, og så kunne jeg godt høre og mærke, at blæsten kom lige mod mig og dermed også lige ind i mobilen. Så jeg vendte mig resolut og gik baglæns. Lige så snart jeg trængte til at gå forlæns, havde min søster svært ved at høre mig, og så vendte jeg mig om igen. Jeg har nok gået 2 km baglæns i dag. Det har helt sikkert set sjovt ud, hvis nogen så det fra deres vinduer. Men det må da være god træning at gå baglæns og tale i mobil samtidig.

Og hjemme blomstrer rododendronbuskene alt det, de kan.

DSC_4016DSC_4017DSC_4018DSC_4019

23 kommentarer:

  1. Lyder dejligt at kombinere motion og søster-snak KH Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Anette, det var dejligt :-)

      Slet
  2. Sikke et blomsterflor - smukt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Randi, jeg nyder det også :-)

      Slet
  3. Og så fik du nok igen brugt nogle helt andre muskler? :-)
    Rododendron er meget smukke lige nu!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen, ja det tror jeg. Og jeg nyder buskene i fulde drag :-)

      Slet
  4. Hvor har I bare mange og flotte rododendron!
    Du er heldig, at din vej er så lige og flad, at det er enkelt at gå baglæns :-) Og det skulle jo være godt at variere sin gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, det har vi, Og ja, jeg kunne ikke gøre det her inde i byen eller på en stærkt trafikeret vej :-)

      Slet
  5. Underligt at man kommer fremad når man går baglæns.
    Sikke en flot rododendronpark I har.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jørgen, dejlig måde at formulere det på :-)

      Slet
  6. Det er virkelig en flot rododendron-hæk, du har der! Ja, du må have set ret sjov ud :-) Tænk, at det kunne lade sig gøre, uden at du faldt over noget, gik af vejen eller på anden måde kom galt afsted.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fruen i midten, tak. Jeg har en vej, hvor der ikke kommer mange biler, den går lige ud og er blevet nyasfalteret for et par år siden, så det hjælper :)

      Slet
  7. Multitasking og koordinationstræning! Godt gået!
    Vildt så flot dine rhododendron står lige nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne, tak. Og de er virkelig smukke lige nu :-)

      Slet
  8. Sikke et blomst hav
    jo det har nok set sjovt ud, imponerende at du ikkefaldt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Anette, blomsterhav er et godt ord, og jeg har en rolig og lige vej at gå på :-)

      Slet
  9. Hahahahaha. Genialt! :-D

    SvarSlet
  10. Skønt med en travetur.
    Dejlige billeder fra din/jeres have, hvor er den have fantastisk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Abildjyde, tak, vi nyder vores have :-)

      Slet
  11. Hanne, tak, en græsplæne der er slået og en hæk der blomstrer, mere skal der ikke til :-)

    SvarSlet
  12. Wow, så flot et blomsterhav.

    SvarSlet
  13. Ja, selvom det stadig er at gå kan jeg ikke lade være med at tænke, at der sikkert også kommer en muskelgruppe eller to i spil, som ikke normalt bruges til rask trav :)

    Jeg er sikker på du har set skøn ud.

    SvarSlet