tirsdag, februar 19, 2008

BEFRI BUNKERNE

Denne formiddag har et formål. Væk med så mange bunker som muligt!

Der er avisbunker, der er CD bunker, der er vasketøjsbunker, der er strygetøjsbunke, der er lægge-tøj-sammen-bunke, der er find-min-reol-bunke, ja jeg kan blive ved, og alle bunkerne bliver ikke befriet i formiddag, men jeg lover at gøre en indsats.

Boller er klar til at ryge i ovnen, for et godt formiddagsmåltid må der til, skridttælleren er monteret, lyset udenfor giver mod på opgaven, ærmerne er smøget op. Vi ses på den anden side af nogle bunker.

12 kommentarer:

  1. Ved at læse overskriften var jeg allerede på fuld fart ind i en fantasi med dig i fuld militærudrustning på vej mod havet - du ved tyskerbunkerne... men jeg kunne ikke lige forstå, hvorfor de skulle befries - nu. :)
    Nu vil jeg så i stedet ønske dig held og lykke med projekterne, det er altid godt bagefter, men det er egentlig underligt, som alting har det med at samle sig i bunker ;-)

    SvarSlet
  2. Haha, hvor jeg dog kender det, og jeg får helt dårlig samvittighed over mine bunker, Lene.

    SvarSlet
  3. Send bud efter en flok kinesiske munke,
    som ankommer pr. lyserød junke
    Efter en slurk energisaft fra deres dunke
    begynder de såre effektivt at funke
    og uordnet rodet bunke
    bliver til velordnet ditto!

    Desværre har jeg ikke munkenes adresse!

    SvarSlet
  4. God befrielses-kamp... :-)

    SvarSlet
  5. De der bunker - dem har jeg godt set her hos mig, men jeg har ikke fundet nogen pengebunker, hvor er de........

    SvarSlet
  6. Altså ham rimkogeren - han er bare god. Skal vi indføre en "bunkefri-dag"? Den dag, hvor alle fjerner sine bunker - kun 1 gang om året - seriøst.

    SvarSlet
  7. Hmm, måske det er på tide at få mobiliseret tropperne hernede også :-/

    SvarSlet
  8. Der er vist mulighed for at lave en græsrodsbevægelse med det formål. Jeg har et par bunker som efterhånden er blevet en form for inventar. Og der er jo ikke noget bedre end når de er fjernet, det er formentligt sådan du har det nu når du kigger dig omkring her bagefter. Done !!

    SvarSlet
  9. Mon ikke der kommer nogen snigende og laver bunker, når vi ikke er hjemme? For de vokser da nærmest frem af sig selv nogle gange...bare de forsvandt på samme måde! :-D

    SvarSlet
  10. Helle, det er godt med lidt udrustning, man kunne jo blive overfaldet, hvis bunkerne er høje nok ;-)

    madame, ingen dårlig samvittighed, det lever bunker af :-)

    rimkoger, tak for dagens grin, åh hvor kunne jeg godt bruge de kinesiske munke :-)

    Tak Jane, det er godt med lidt opbakning :-)

    Marianne, dem kunne jeg også godt tænke mig at møde ;-) men de er heller ikke her

    Sister, den er jeg med på, men jeg er bange for, at jeg så kommer til at leve som en dame, jeg besøgte som hjemmesygeplejerske, hun smed ingenting ud :-)

    Nurhanne, oprydningstropperne er der vist brug for overalt :-)

    Gitte, det muterer det skidt, jeg har også nogle, der er blevet til inventar ;-) og jeg er slet ikke færdig endnu.

    Lea, som talt ud af min mund :-)

    SvarSlet
  11. Der er forårsoprydning på bloggen. jeg fik også ordnet vores køkkenskabe igår, skønt!

    SvarSlet
  12. valdemarsro, de der ryd op i dit liv folk har lidt ret, så måske er det nu hvor forårslyset kommer frem, at vi ser alle bunkerne :-)

    SvarSlet