onsdag, januar 31, 2007

DET LYSNER

både ude og inde.
Rugbrød er i ovnen, ligeledes tranebærmuffins (en ny opskrift skal afprøves) og bollerne står til hævning.
Vasketøjet bliver lagt sammen indimellem, og tankerne flyver afsted.
Hvad skete der?

En på matriklen havde brug for et kærligt øre at tale til, og så blev tristessen og irritationen lagt på hylden for glemte sager. Yngelplejeinstinktet tog over, jeg kan ikke fjerne angsten og uroen, jeg kan være her, og det er jeg.

Og nu har jeg bestemt, at de skal have et dejligt tebord efter arbejdstid, mine dejlige børn og min seje ikkerygende mand.

2 kommentarer:

  1. Dejligt, Lene! Jeg tror jeg vil lave the til os også ... inspireret.

    Har også haft en småked teentøs, som har trængt til forkælelse. Hun var lige med mig inde i byen i andet ærinde, og så fik hun "det fedeste sæt tøj" ... til 169 kr for nederdel og sweater ... sammenlagt. Så er det billigt at forkæle... :-)

    SvarSlet
  2. det var godt nok billigt Lizelotte. Jeg har også overvejet at vi skal i byen, når datteren holder med at arbejde og inden hun drager afsted. det er så sjældent, vi får taget en mor-datter tur

    SvarSlet