fredag, januar 19, 2007

HUN HAVDE RET

Som ung sygeplejeelev skulle jeg passe to gamle damer, nu er gammel jo relativ set i lyset af min alder omkring de tyve, men jeg mener, de begge var over tres.

De var blevet grumme uenige og ville have mig til at tage parti, men jeg prøvede jo at dele sol og vind lige, så til sidst udbrød den skrappeste af damerne : du skulle ha været diplomat.

OG det var ikke ment som en kompliment.

men se nu hvad der kom ud af lidt leg på nettet:

You are Ocean Blue

You're both warm and practical. You're very driven, but you're also very well rounded.
You tend to see both sides to every issue, and people consider you a natural diplomat.

7 kommentarer:

  1. Jeg er sikker paa at det er gode evner at have som sygeplejerske.

    Sjovt nok er jeg ogsaa Ocean Blue, og jeg ser bestemt ikke mig selv som diplomat - maaske er det alderen der er ved at "trykke" :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder RET meget som det billede, jeg har af dig! :-)

    SvarSlet
  3. Ocean blue - me to.

    God weekend til dig og dine :-)

    SvarSlet
  4. tænk Susan, jeg kunne ellers godt se dig som diplomat ;-)

    Lizelotte, nogen gange synes jeg det er positivt, men andre gange ville jeg ønske jeg kunne holde op med "på den ene side- på den anden side"
    Jane- også god weekend til dig, det er også godt at have diplomatiske evner i dit job

    SvarSlet
  5. Lene, det var meget den første sætning "Varm og praktisk" - jeg ved godt det lyder som en god vinterjakke, men det er LIGE det billede, jeg har af dig :o)

    Jeg kunne nogen gange godt bruge lidt på-den-ene-på-den-anden... men det er det, jeg har Bruno til ;-) han er vist den blåeste af os to!

    SvarSlet
  6. Altså .. mit billede af dig er IKKE en vinterjakke - - men det der med varm og praktisk...

    SvarSlet
  7. Har forstået Lizelotte ;-)

    SvarSlet