søndag, december 09, 2007

2. SØNDAG I ADVENTSMORGEN


Det er sjældent, det sker, men i dag har vi tid til at spise morgenmad sammen, teen er klar, rundstykkerne lunet, lysene tændt. Nu mangler jeg bare familien, men de er på vej.

Søndagen byder på julegudstjeneste i sønnens kirke og julekoncert i aften med mit kor og efterfølgende kaffe/te med dejlig svigerfamilie.


Inden da skal der lige ryddes lidt op, strikkes et par pinde, handles lidt ind og bages en kage.

Det bliver en god dag, må I også få en god og nærværende 2.søndag i advent.

16 kommentarer:

  1. Lige en søndag efter mit hoved.... her står den desværre på "tilbudsjagt" . dvs. jeg skal ud og købe nogle af alle de tilbud som forretningerne reklamerer med, men i aftens skal datteren og jeg i Tivoli til julemarked.....God Søndag Lene

    SvarSlet
  2. Tusinde tak, Lene, og i lige måde. Dejlig søndagsbeskrivelse!

    SvarSlet
  3. Hyggelig søndag morgen, Lene :-)

    Vi skal slappe af - lave ingenting - og det passer mig rigtigt fint, for der er altid noget at forberede en søndag.

    God dag til dig :-)

    SvarSlet
  4. Marianne, en tur i Tivoli, det er lige mig.

    Nina tak :-)

    Liselotte, afslapning skal der til, ellers bliver vi for trætte i hovedet. :-)

    SvarSlet
  5. Tak skal du have Lene, må din søndag blive rigtig dejlig.

    SvarSlet
  6. Selv tak Judith :-)

    SvarSlet
  7. Tak i lige måde, Lene - det lyder som om, du får en rigtig dejlig søndag. Jeg er ved julekortene ;-)

    SvarSlet
  8. madame, jeg håber du har sat god musik på og skænket en god kop kaffe/te op, så er det ren nydelse at skrive julekort. Her hygger vi os med computer og strik, eftermiddagens gudstjeneste blev uden os, for der var nogle ting herhjemme landmanden skulle ha ordnet. Men det er heller ikke så ringe endda :-)

    SvarSlet
  9. Tak i lige måde, Lene, du er god til at beskrive jeres hygge, som at være der selv :-)

    SvarSlet
  10. tak Ella, vi må også snart ses igen :-)

    SvarSlet
  11. Håber jeres søndag blev lige så hyggelig som vores :-)

    SvarSlet
  12. Tak Lizelotte, den blev dejlig, men juletræet må vente lidt endnu, vi plejer at vente til den sidste weekend før jul.

    SvarSlet
  13. Lene, hvor ER din adventskrans smuk - dejligt stemningsbillede(r) i det hele taget .-)

    SvarSlet
  14. Hvor er din adventskrans da bare flot - og den lille engel nuttet!

    SvarSlet
  15. Tak Tina, englen sidder på en lampe og holder øje med os alle :-)

    SvarSlet