fredag, juni 13, 2008

ALLES IN ORDNUNG

Der er stille herinde, fordi jeg ikke kan finde tid til at skrive. Mit hoved har for meget andet at spekulere på.

Aftenvagten i går gik bedre, og når vagten i aften er forbi, har jeg weekend.

Foran mig ligger to uger tæt besat med arbejde, ferieplanlægning, undervisning og familiekomsammen, min mor kunne være blevet 74 år først i juli, så vi prøver at få fri alle mand og være sammen. Vi kan mærke, at vi trænger til alle fem søskende at være i huset sammen med vores far på en gang uden at være praktiske, bare være sammen.


genbrug af billede fra sidste år ved denne tid :-)

Ha det godt og pas på jer selv.

7 kommentarer:

  1. Og pas godt på dig, Lene :-)

    SvarSlet
  2. Tænker på dig - pas på dig :)

    SvarSlet
  3. Præcis, bare at være sammen..... tænk på dig selv ;)

    SvarSlet
  4. Liselotte, det vil jeg og god tur til Fur :-)

    Tak Helle, og du skal også huske at drosle lidt ned her efter flytningen :-)

    Jette, du ved det :-)

    Tak Miri :-)

    SvarSlet
  5. Pas godt på dig, Lene.

    SvarSlet
  6. Tak valdemarsro :-)

    SvarSlet